"/""" Caro's Kaartjes: Everything is Rosy dottige kaartjes

Pagina's

17 mei 2019

Everything is Rosy dottige kaartjes

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo en welkom bij dit blogberichtje!

Vandaag laat ik je graag 2 kaartjes zien, die ik heb gemaakt met de Everything is Rosy Product Medley van Stampin' Up!®.

In deze mooie medley met hobbymaterialen zit o.a. een potje shimmerpaint in de kleur Rose Gold.
Shimmerpaint is een soort verf met een parelmoerachtige glans. In dit geval in de kleur rosé goud.

Met deze shimmerpaint kun je allemaal leuke techniekjes doen. Je kunt er o.a. je eigen gestippelde achtergrondjes mee maken.

En precies dat heb ik voor de kaartjes van vandaag gedaan!
Hoe maak je zo'n gestippelde achtergrond?

Ik leg het je stap voor stap uit in het volgende recept:
  • Schud de shimmerpaint goed, zodat er ook wat aan de binnenkant van het dopje zit
  • Maak het potje open en leg het dopje neer met de opening naar boven
  • Pak met een blenderpen een beetje shimmerpaint op uit het dopje
  • Maak een stipje in het midden van je papier
  • Bepaal hoeveel afstand je ongeveer tussen je stipjes wilt en zet vervolgens een 2e stipje ernaast
  • Herhaal dit aan de andere kant en zo maak je eerst 1 rij met stipjes
  • Vervolgens zet je op ongeveer gelijke afstand naar boven een stipje in het midden van de rij eronder, maak ook hier weer een hele rij met stipjes
  • Zo kun je je hele vel vol met stipjes maken
  • Als je het lastig vind om uit de losse pols stipjes te zetten kun je ook hulplijnen tekenen met een potlood en deze daarna weer uitgummen.
  • Maar vergeet niet dat het een achtergrondje is. 
  • En handgemaakte dingen mogen ook wel laten zien dat ze handgemaakt zijn.
Omdat het soms wat lastig is om uit te leggen op schrift, heb ik er voor deze gelegenheid een video bij gemaakt. Hierin laat ik je zien hoe je zelf zo'n leuke stippeltjes achtergrond kunt maken.



De shimmer paint past perfect bij het Rose Gold foil karton wat ook in de medley zit.
Je ontvangt  maar liefst 8 vellen van dit mooie folie in de maat 6x6 inch (15.2x15.2 cm), wanneer je de Everything is Rosy product medley bestelt. 

En dat is nog niet alles! Want ook van de design papiertjes zitten er 8 van elk in. Ook hier zit aan één zijde rosé goud in het papier verwerkt en aan de andere zijde niet. 

De producten die in deze medley zitten zijn allemaal perfect op elkaar afgestemd en zorgen gegarandeerd voor uren freubelplezier!

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl
* ALLEEN IN MEI VERKRIJGBAAR - ZOLANG DE VOORRAAD STREKT * 

Op deze foto zie je wat er zoal in deze prachtige bij elkaar passende Medley aan hobby materialen zit. Je kunt er echt je eigen creativiteit op los laten.

Deze Everything is Rosy product medley kost €97, maar er zit dan ook voor meer dan dat bedrag aan super mooie bij elkaar passende producten in. 

Wanneer je dit product wilt aanschaffen, adviseer ik je om er er Night of Navy blauw karton en Melon Mambo roze karton bij te bestellen als je dat niet hebt. Dan kun je nog meer combineren en heb je nog meer plezier van deze geweldige knutselspullen.

Vind je deze Product Medley super gaaf en wil je nog meer waar voor je geld, dan zou je de Everything is Rosy product medley kunnen toevoegen aan je starterspakket.

In dat geval zou ik je adviseren om naast de Everything is Rosy medley de volgende producten aan je starterspakket toe te voegen:




Deze producten kosten samen €175, maar je betaalt slechts €129 wanneer je het starterspakket aanschaft. Met deze combinatie heb je meteen een super basis voor uren knutselplezier!

Ik zeg inpakken en wegwezen...snel aan de freubel! Ik ben namelijk nog lang niet uit geknutseld met deze gave Stampin' Up!® producten.

Voor meer informatie over het starterspakket kun je mailen naar carooskaartjes@hotmail.nl of wanneer je het zeker weet, kun je meteen aan de slag en klik dan op de knop 'Word lid van mijn team', zodat je meteen kunt beginnen met het bestellen van jouw mooie product pakket.

A.s. zondag doe ik mee aan een speciale bloghop, waarin deze product medley in het zonnetje wordt gezet. Aan deze bloghop doen mensen mee waar ik zelf fan van ben. Zo leuk! Dus mis het niet! 

Rond tussen de middag komt de hop online en kun je nog meer leuke inspiratie Everything is Rosy inspiratie opdoen.

Fijn weekend alvast en tot stempels!





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel



Klik op het winkelmandje om naar de Stampin' Up!® webwinkel te gaan.
Maak een gratis account aan om meteen te kunnen shoppen.

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de hostess code te gebruiken als je af gaat rekenen. 😉




Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: