"/""" Caro's Kaartjes: Wonderful moments - zwangerschapskaartje

Pagina's

11 maart 2019

Wonderful moments - zwangerschapskaartje

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.nl

Hallo allemaal,

Het is nog steeds rustig hier aan het knutselfront, maar van de week heb ik even een momentje gevonden om een kaartje te maken voor mijn zwangere collegaatje. Ze is nu (vervroegd) met verlof gegaan en ik wilde haar even een hart onder de riem steken voor de laatste loodjes. 


Hiervoor vond ik een mooi stempeltje van een zwangere dame in de stempelset Wonderful moments.
Dit is een mooie set voor bijzondere gelegenheden, zoals een zwangerschap. Maar ook voor een bruiloft of een verjaardag zitten er mooie stempels in.

Ik koos roze kaartkarton als basis, omdat mijn collega, net als ik, in een mannen gezin woont. Genoeg blauw, dus tijd voor roze... 

Om een beetje een moderne look te creëren heb ik er zwart/wit design papier bij gezocht. En oh oh, toen kon ik mijn Butterfly Gala papier toch niet vinden! En daar zitten van die leuke zwart/witte papiertjes in. Dus even uitgeweken naar een retired (oud) papiertje, dat mocht de pret niet drukken. Dit kwam ook prima uit hoe ik de kaart in gedachten had.

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.nl

De zwangere dame heb ik met zwart embossingpoeder geëmbosst en daarna heb ik alleen haar haar en handen ingekleurd met Stampin' Blends. De jurk heb ik wit gelaten, maar ben er nog wel even met een clear wink of Stella overheen gegaan voor een glittereffectje. (zie foto hieronder). 

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.nl

Ik wens mijn collegaatje Lisa nog een hele fijne zwangerschap en een voorspoedige bevalling.


Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: