"/""" Caro's Kaartjes: Geluk in een doosje

Pagina's

23 maart 2019

Geluk in een doosje


www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Eind januari heb ik een dag samen met mijn team gefröbeld. Dit was één van de leuke projecten, die tijdens deze dag gemaakt konden worden.

Het is een transparant kaartendoosje (Acetate Card Box) met 4 kleine kaartjes erin.
Deze mooie transparante doosjes zijn nog steeds verkrijgbaar. 
Ze zijn super leuk om een setje kaarten in te maken en deze leuk te verpakken. 
Er passen namelijk ook hele kaarten in.

carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

In dit geval had ik gekozen om een verdeelstuk in het doosje te maken, zodat er wat kleinere kaartjes in passen. Ik hou er namelijk van om wat af te wijken van standaard maten.

De kaartjes die erin zitten heb ik voor diverse gelegenheden gemaakt.
Hiervoor heb ik de stempelset Beauty Abound en de  stempelset Door Dik en Dun gebruikt. 

Deze leuke Nederlandse stempelset kun je gratis uitzoeken, wanneer je voor €60 aan Stampin' Up!® producten aanschaft. Deze actie is nog slechts 9 dagen geldig (t/m 31 maart 2019).

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Voor de kaartjes koos ik wat kleurtjes uit, die ook in het Botanical Butterfly Gala design papier zitten, dat ik als band voor het doosje had gebruikt. (Lemon Lime Twist - groen , Balmy Blue - blauw, Highland Heather - paars).

Ook het Butterfly Gala design papier is nog tijdens Sale A Bration (nog 9 dagen) gratis uit te kiezen bij aanschaf van €60 aan Stampin' Up!® producten.

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Ik wilde de kaartjes niet allemaal hetzelfde maken, dus heb ik geprobeerd om er een variatie van te maken. Door de kleurtjes en het gebruik van dezelfde stempelset wordt het toch weer één geheel.

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Het zijn stuk voor stuk vrij simpele kaartjes om te maken, die 1-2-3 klaar zijn. Dat was ook precies de bedoeling, want we hadden nog meer projectjes te maken die dag.

Een beetje minder kan ook meer zijn.

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Als laatste maakte ik nog een kaartje voor een minder leuke gelegenheid. 
Zo'n kaartje is altijd fijn om bij de hand te hebben, zodat je het meteen kan versturen als het met iemand even wat minder gaat.


Mocht je de stempelset Beauty Abound via mij aanschaffen en/of een setje Acetate Card Boxes (€8,50 10 stuks), dan krijg je van mij de werkbeschrijving van dit leuke project daarbij cadeau.


Ik ben erg benieuwd wat jullie van deze set eenvoudige kaartjes vinden.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:

Lemon Lime Twist Classic Stampin' Pad
Lemon Lime Twist Classic Stampin' Pad
[144086]




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}






Tijdens Sale A Bration mag je bij aanschaf van €60 
een gratis Stampin' Up!® product uitzoeken 
uit de speciale Sale A Bration folder.

Linkjes naar de Sale A Bration folder en de Lente/Zomer catalogus 
kun je vinden in de rechter zijbalk. 




Wanneer je op het plaatje klikt, kun je ze online bekijken.




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: