"/""" Caro's Kaartjes: Boer wat zeg je van mijn kippen...

Pagina's

22 maart 2019

Boer wat zeg je van mijn kippen...





Hallo allemaal,

Van de week liet ik jullie al een paar kaartjes zien, waarbij ik lekker bezig was geweest met het kleuren van een haan met de Stampin' Blends stiften. Heb je deze blogpost gemist? Klik dan {hier} om de kaartjes alsnog te kunnen bekijken.

Nu had ik nog wat afdrukjes liggen en deze heb ik ook meteen maar ingekleurd.
Ook hier heb ik weer de Stampin' Blends stiften voor gebruikt, want ook deze lagen nog op mijn tafel.

Eerder heb ik al eens een video gemaakt over hoe je met deze mooie stiften kunt kleuren.
In de video leg ik uit wat Stampin' Blends zijn en hoe je een mooi kleurresultaat kunt krijgen.
Deze video kun je {hier} bekijken.

Tip voor het kleuren met Stampin' Blends:

  • Begin te kleuren met de donkerste kleur.

Het is misschien je eerste ingeving om met de lichtste kleur te beginnen met kleuren en dan op te bouwen naar donkerder. Dat kan natuurlijk ook, maar ik vind het persoonlijk het makkelijkst om eerst de donkerste kleur te kleuren en er dan met de lichtere kleur overheen te gaan, zodat de kleuren mooi in elkaar overlopen (blenden). De alcohol in de stiften zorgt hiervoor. 

Je kunt eventueel nog met de Color Lifter over je gekleurde afbeelding heen gaan, zodat de kleuren nog beter blenden (overlopen). Dit doe ik soms wel en soms niet. Wanneer je dit doet, worden de kleuren vaak wel iets lichter.

Aangezien de grijs/gele haan mijn favoriet was, oftewel haantje de voorste, heb ik deze kleuren combi aangehouden voor de kaartjes van vandaag.

Het leek me leuk om de kaarten zelf ook in deze kleurstelling te maken.

www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Daarom begon ik met een mooie Mango Melody (geeloranje) basiskaart. Deze heb ik bewerkt met de Pinewood Planks embossing folder. Hiermee krijg je een mooie houtstructuur in je kaart. Gaaf he?

Ik dacht dat ik deze embossing folder al in mijn collectie had, maar dat bleek niet zo te zijn, dus ik had 'm even van mijn vriendin geleend. Maar je begrijpt dat deze meteen bestelt is. Ik heb ik 'm net binnen gekregen. Ben er helemaal happy mee. 

Waar je al niet blij kunt zijn als een kind he?! Nou gewoon met een embossing folder dus. Ben er gek op! Het geeft je kaart heel snel een super mooi extra accent, zonder al teveel moeite. En daarbij zijn ze ook nog eens leuk betaalbaar, dat is ook niet onbelangrijk.


www.carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Ik vond de Mango Melody kaart super mooi geworden, hoewel geel niet mijn kleur is. Nu was ik ook benieuwd hoe het zou worden als ik de kleuren om zou draaien. Dus maakte ik er ook nog ééntje met een grijze kaartbasis (Basic Gray). Zo is hij ook super chique toch? 

Ik ben erg benieuwd naar welke jij het leukst geworden vindt.

De stempelset Home to Roost is nog tot en met 31 maart a.s. gratis verkrijgbaar bij een gekwalificeerde Stampin' Up! bestelling. 

Stempeltip: Masking techniek

Wil je grasjes achter je haan stempelen? 
  • Stempel dan eerst de haan op een stuk masking tape of een plakkende post it. 
  • Knip 'm uit. 
  • Stempel dan de haan op je papier
  • Plak het uitgeknipte masker op de haan.
  • Stempel dan de grasjes
  • Haal het masker weer weg
  • Kleur de haan in met Stampin' Blends
  • En voilà!


Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}





Tijdens Sale A Bration mag je bij aanschaf van €60 
een gratis Stampin' Up!® product uitzoeken 
uit de speciale Sale A Bration folder.

Linkjes naar de Sale A Bration folder en de Lente/Zomer catalogus 
kun je vinden in de rechter zijbalk. 



Wanneer je op het plaatje klikt, kun je ze online bekijken.








1 opmerking:

Ankie vd Polder zei

Ze zijn echt super gaaf Caro. Groetjes, Ankie

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: