"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Geluk zit in kleine dingen

Pagina's

4 februari 2019

Stampin' Up!® Geluk zit in kleine dingen


carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal,

Het leek me fijn de maandag leuk te beginnen met dit mini canvasje.

Dat geluk in kleine dingen zit is mij het afgelopen half jaar nog veel duidelijker geworden.
Ik wist het al, maar in de hectiek van alledag vergeet je er weleens bij stil te staan.

Als je teruggefloten wordt op de één of andere manier, dan wordt opeens weer heel duidelijk wat er echt belangrijk is.

Het afgelopen half jaar heb ik nogal in de lappenmand gebivakkeerd. Gelukkig klim ik er voorzichtig weer uit en gaat het steeds een stukje beter. Het gaat nog niet helemaal, zoals ik graag zou willen, maar gelukkig kan ik al wel weer wat meer uit de voeten dan voorheen. 

Langzaam aan ben ik weer aan het werk. Al functioneer ik nog steeds op 50% en moet ik nog echt uitkijken, dat ik niet over mijn eigen grenzen heen ga. Dat is nogal een uitdaging kan ik je vertellen.
Het is zoals het is en voor nu moet ik het ermee doen.

Ik probeer nu te genieten van de kleine dagelijkse dingen. Huishoudelijke taken waar ik eerst een hekel aan had en die ik een tijd lang niet heb kunnen doen. Ik kan je vertellen, op zo'n moment zou je willen dat je het kon doen! Daarom zijn ze nu minder erg om uit te voeren. Al zal dat gevoel in de loop der tijd vast ook weer slijten, want zo gaat dat...

Gelukkig zijn er iedere dag nog steeds kleine dingen die een beetje 'happy' in het leven brengen, zoals een mooie bos bloemen, een zoon die een grappige opmerking maakt of zomaar een knuffel komt geven, een lief kaartje of een gezellig berichtje van een lieve vriendin. Ik probeer wat meer bij deze kleine dingen stil te staan en ervan te genieten.

Laatst kwam ik een leuk mini canvasje tegen en besloot ik een leuke reminder voor mezelf te maken.
Ik heb deze op de kast gezet en dit helpt me om iedere dag even iets langer stil te staan bij de kleine geluksmomentjes van het leven.

Ik daag je uit om vandaag aan het eind van de dag ook eens terug te kijken.
Wat waren jouw geluksmomentjes?

Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® producten:




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




1 opmerking:

kaneeltje zei

Zolang je dit door hebt, gaat het goed met je! Een dikke knuffel!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: