"/""" Caro's Kaartjes: Van harte beterschapskaartje met brusho techniek

Pagina's

15 januari 2019

Van harte beterschapskaartje met brusho techniek



carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Hallo allemaal!

Afgelopen week ben ik aan het experimenteren geweest met Brusho.
Brusho is een pigment poeder, wat wonderlijk reageert als er water bij komt.
Je kunt het ook oplossen in water om mee te aquarelleren.

Het poeder bevat een sterk pigment, waardoor je er maar een ieniemini beetje van nodig hebt om tot leuke resultaten te komen.

Je kunt eerst je papier nat maken en het dan voorzichtig op je papier strooien, maar je kunt ook eerst een piepklein beetje poeder op je papier strooien en er dan water op sprayen.
Het is iedere keer weer een verrassing wat eruit komt!

Mijn advies is om wel aquarelpapier of Shimmery white papier hiervoor te gebruiken.
Voor de kaart van vandaag heb ik Shimmery white papier gebruikt.
Het is iets duurder papier, maar er zit dan ook een heel mooi subtiel glimmertje in en je kunt er ook met water op werken als je bijv, aquareleffecten wilt maken of Brusho wilt gebruiken.

carooskaartjes.blogspot.nl | carooskaartjes@hotmail.nl

Nadat ik een aantal verschillende dingen met Brusho had uitgeprobeerd, vroeg ik mij af of het ook te gebruiken was met de structuur pasta die Stampin' Up!® in het assortiment heeft.

En dat blijkt te kunnen! WOW!

Ik heb de glitter variant van deze structuurpasta op het Shimmery white papier gestreken met een paletmes. Daarna een klein beetje brusho erover gestrooid en nat gesprayed met een beetje water (pas op dat je niet teveel water gebruikt!).

Helemaal leuk als achtergrondje voor een vlinderkaartje had ik bedacht, dus dat heb ik er ook mee gemaakt.

Nu is kleuren niet zo mijn ding, maar om de vlinders er wit op de doen vond ik niet zo mooi staan, dus heb ik er Night of Navy blauwe Stampin' Blends erbij gepakt. 
Met deze alcoholmarkers kan zelfs ik kleuren! Whahooo, wie had dat nu gedacht?!


Ben jij niet bang voor vieze vingers? Dan kun je deze techniek bij mij thuis komen uitproberen tijdens de Brusho techniekworkshop op donderdag 31 januari 2019.

We gaan tijdens deze workshop leuke achtergrondjes maken, welke we verwerken tot gezellige kaartjes.

BRUSHO TECHNIEK WORKSHOP

Donderdag 31 januari 2019 

in Wateringen

van 20.00 uur - 22.00/22.30 uur

Kosten: €17,50 p.p. 

Er is plaats voor max. 6 deelnemers


Lijkt het je wat om aan te schuiven bij deze workshop?
Geef je dan voor 18 januari a.s. op via carooskaartjes@hotmail.nl

Ik kijk ernaar uit om gezellig met jou samen met dit leuke spulletje te experimenteren.


Tot Stempels!


Gebruikte Stampin' Up!® materialen:




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}





Tijdens Sale A Bration mag je bij aanschaf van €60 
een gratis Stampin' Up!® product uitzoeken 
uit de speciale Sale A Bration folder.

Linkjes naar de Sale A Bration folder en de Lente/Zomer catalogus 
kun je vinden in de rechter zijbalk. 

Wanneer je op het plaatje klikt, kun je ze online bekijken.









Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: