"/""" Caro's Kaartjes: Toffifee verpakking

Pagina's

28 december 2018

Toffifee verpakking

carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

De kerstdagen zijn weer achter de rug en het nieuwe jaar staat alweer voor de deur.
Voor ons betekent dat weer een drukke periode met een aantal verjaardagen.
Tegenwoordig wordt er veelal een cadeaubon gevraagd of geld door jarigen.

Persoonlijk vind ik het dan een uitdaging om dit dan leuk te verpakken, zodat het toch nog een cadeautje is. 

Vandaag heb ik weer zo'n cadeautje gemaakt. Hiervoor heb ik een Toffifee doos leuk ingepakt met een paar theetjes, zodat de jarige ook meteen alle ingrediënten voor een relaxmomentje cadeau krijgt.

Zo'n cadeautje is niet alleen leuk voor een jarig, maar kan ook heel goed als bedankje voor een vriendin of als juffencadeautje voor de juf van je kinderen of gewoon zomaar voor iemand die je lief vindt. Kortom, een super attentie!

Eerder had ik al een andere variant gemaakt van dit doosje voor mijn teamgenootjes. 
De blogposts daarvan kun je {hier} vinden.

Heb jij ook een Envelope Punch Board, maar gebruik je deze bijna niet?
Stof 'm dan vast af en hou mijn blog in de gaten!
Vandaag is het eerste project met dit fijne gereedschap, maar binnenkort volgt er nog een leuke traktatie.

Wil jij dit leuke project ook eens maken?
Bekijk dan deze video:


Wanneer je dit een leuke video vindt, klik dan even op het duimpje omhoog bij You Tube.
En wil je geen video's missen? Abonneer je dan op mijn You Tube kanaal.

In januari heb ik nog een leuk filmpje op stapel staan.


carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Alle maten op een rijtje:

Papier maat grote doos: 10x10 inch  (25.5x25.5 cm)
EPB: 1e pons en ril op 3.5 inch (8.9 cm)
             2e pons en ril op 4.3/4 inch (12.1 cm)

Band om doos: 4 x 12 inch (10 cm x 30.5 cm)

Papier maat klein doosje: 5.3/8 x 5.3/8 inch (13.7 x 13.7 cm)
EPB: 1e pons en ril op 2.3/8 inch (6 cm)
2e pons en ril op 2/3/4 inch (7 cm)


Onder deze blogpost kun je een overzichtje van de materialen vinden, die ik voor dit project hebt gebruikt.

Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up!® materialen:
Starburst Punch
[143717]
€ 22,00
2" Circle Punch
[133782]
€ 22,00
Glue Dots
[103683]
€ 6,50




carooskaartjes@hotmail.nl | www.carooskaartjes.blogspot.com

Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel

Klik op Winkel nu knop in rechter zijbalk om een gratis account aan te maken en meteen te kunnen shoppen

Betaling mogelijk met een creditcard  

Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

Liever via de mail bestellen? Dat kan natuurlijk ook.


Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Wil je meer weten over de bestelwijze? Klik dan {hier}




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: