"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Bloemen zeggen meer

Pagina's

1 juni 2018

Stampin' Up!® Bloemen zeggen meer

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag een kaartje zien wat ik heb nagemaakt van mijn leuke collegaatje Kim Fee uit Engeland. Kim had laatst laten zien hoe mooi wit op wit eigenlijk is. {link naar Kim's blog}

Nu was ik al onder de indruk van haar kaart, maar nu ik hem zelf heb nagemaakt vind ik 'm eigenlijk nog mooier.

En het leuke is, dat ik deze kaart kon maken met een Nederlandse tekst, want de bijbehorende stempelset 'Bloemen zeggen meer' heeft erg leuke Nederlandse teksten!
Dat vind ik nog eens geweldig goed nieuws...

Bij deze stempelset kun je ook een bijpassende stansenset aanschaffen, voor nog meer knutselplezier.
En het leuk is, dat wanneer je ze samen koopt als bundle, je meteen korting te pakken hebt.

Heb je al gezien hoe mooi gedetailleerd deze stans is?



Om hem makkelijker op te plakken heb ik mijn papier, voordat ik ging stansen, op een stuk multipurpose adhesive sheet geplakt. Daarna heb ik dit papier met mijn stans door de big shot gehaald. Wanneer je daarna het achterste laagje van je gestanste deel afhaalt kun je het meteen, zonder te knoeien, opplakken. Hoe fijn is dat? Zeker bij van die gedetailleerde stansen, waar je altijd zit te zoeken waar je zult lijmen. Tadaaa...hier is dus de oplossing voor dit probleem!

www.carooskaartjes.blogspot.com

En terwijl ik lekker bezig was met deze kaart heb ik meteen nog een voorbeeldje gemaakt. Ik was toch lekker aan het stansen. Deze kaart vond ik namelijk helemaal geschikt voor een trouwerij zo met dat wit op wit.



En laat er nu een mooi tekstje zitten in de nieuwe Nederlandse stempelset 'Van Alles Wat'.

De stans is dus met meerdere teksten leuk te gebruiken en zo multi inzetbaar. Ik hou ervan.



Wil ook zo'n mooie kaart maken?

Kom dan op 16 juni a.s. gezellig naar de workshop bij Stempel & Scrap.
Samen met mijn vriendinnen Monique en Leoni organiseer ik weer een gezellig stempelfeestje.
Van 10.30 - 12.30 uur ben je van harte welkom in De Vang in Wateringen.

Kosten bedragen €19,50
Dit is inclusief materiaalpakket voor 4 kaarten en een bijpassend doosje, koffie/thee met wat lekkers/candybar en een lootje voor de loterij.

Daarnaast heb je de eerste keus bij onze uitverkoop van Stampin' Up!® materialen die niet langer via Stampin' Up!® verkrijgbaar zijn. We hebben SUper veel, dus zorg dat je het niet mist!

Opgeven kan door het onderstaande formulier in te vullen:



Hopelijk zien we jou ook op zaterdag 16 juni a.s.!
Als je wilt komen, geef je dan wel graag even op.

Dit geldt overigens ook voor de uitverkoop.
Hiervoor vragen wij een bijdrage van €2,50, welke je ruimschoots terugkrijgt in de vorm van een catalogus, een kortingsbon en een lootje voor de loterij.

Ik ga snel verder met de voorbereidingen, want er zal ook een leuke inspiratie tafel aanwezig zijn en die moet natuurlijk wel gevuld worden. 😉

Tot Stempels!



Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: