"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share Bloghop - Petal Palette

Pagina's

10 januari 2018

Stamp to Share Bloghop - Petal Palette


Hallo en welkom op mijn blog!

Het is alweer tijd voor de eerste Stamp to Share van dit jaar. Deze keer is het Design Team aan de slag gegaan met één van mijn favoriete productlijnen uit de Stampin' Up!® voorjaarscatalogus
de Petal Passion Suite.

De zwart/wit papierlijn past perfect bij de Petal Palette stempelset, welke ook in het Nederlands verkrijgbaar is onder de naam In de Bloemetjes zetten. Daarnaast kun je er bijna alle kleuren wel bij combineren. Bij deze set zijn ook leuke bijpassende embellishments te verkrijgen en in de bundle is ook matchende stansenset. Deze laatste heb ik vandaag niet gebruikt, maar die ga ik zeker nog uitproberen.

Het is niet de goedkoopste productlijn, maar wel super veelzijdige lijn, waar je echt heel veel mee kunt variëren en waar je uren plezier aan kunt beleven. Dit maakte het voor mij zeker de moeite waard. Ik kon niet wachten om hiermee aan de slag te gaan en ik heb zoveel leuke ideetjes met deze set.

Laten we eens kijken wat ik voor de bloghop van vandaag in elkaar heb geflanst.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik was een beetje laat begonnen en had daardoor geen tijd genoeg om een hele set met kaartjes te maken, dus besloot ik om een envelop kaart / omslagkaart te maken met het Gift Bag Punch Board. Deze envelop kaart heb ik al eens eerder in een iets langere variant gemaakt. Mijn vriendin Barbara was zo lief om de maten aan te passen, zodat deze envelop ook uit een A4tje te maken is. Dus dat ging ik ook eens uitproberen.

Met een leuke kaart van Australische collega Louise Sharp als voorbeeld ging ik aan de slag en had ik al snel een leuk resultaat. 

Het grijs met het roze vind ik een mooie combinatie en ik heb het zwart wat afgezwakt door een vellum laagje te gebruiken. Zo krijg je een wat zachtere look.

Het lintje geeft de kaart een chique afwerking, vind je niet?

De bloemen heb ik gestempeld met Memento zwarte inkt, zodat ik ze met de Stampin' Blends alcoholstiften kon inkleuren. Ik heb nog even overwogen om er wat glitter op de doen met de Wink of Stella, maar besloot toch om het achterwege te laten. Ik vond het zo eigenlijk wel mooi genoeg.

Deze envelop kaart is te gebruiken als geld of cadeaukaart envelop voor een verjaardag of misschien zelfs wel voor een trouwerij of trouwdag.

www.carooskaartjes.blogspot.com

De achterkant wilde ik niet alleen grijs houden, dat was wat saai. Dus ik besloot om er wat design papier aan toe te voegen en weer zo'n leuke sluiting te maken, die je misschien vorige week ook al op mijn blog op andere creaties hebt gespot.


Barbara is zo goed geweest om een patroontje te maken van deze kaart. Ik heb het patroon vertaalt in het Nederlands, zodat jullie hem na kunnen maken als je dat leuk vindt.

En dan is het nu hoog tijd om door te hoppen naar onze super getalenteerde nieuwe collega in het Design Team van Stamp to Share. Niemand minder dan Cathy Caines uit Canada.

Klik op de Next blog...knop om verder te gaan in deze hop. Ik wens je nog heel veel plezier!



Aan deze bloghop werken mee:
Amy Koenders - USA
Barbara Becker - Austria
Caroline van der Straaten- Netherlands {dat ben ik}
Cathy Caines - Canada
Moira McIlroy - France
Paula Dobson - New Zealand

Tot Stempels!



Voor bovenstaande creatie heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:



5 opmerkingen:

Delys zei

Gorgeous card and envelope Caroline! I forget to use Vellum!

stampwithamyk zei

Simply stunning! Thanks so much for sharing the instructions for the envelope, love your colors and design! :)

Moira zei

Very cute Caro, my comments work better with my computer!

Sandi MacIver zei

beautiful, I love all the different layers, so pretty

Paula Dobson zei

This has such a romantic feel to it! Love the little Library envelope too. I have to make one!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: