"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Veel liefs

Pagina's

22 januari 2018

Makkelijke Maandag - Veel liefs


www.carooskaartjes.blogspot.com


Voor de Makkelijke Maandag heb ik een snel Veel Liefs kaartje gemaakt.
Jammer genoeg komt het kaartje op de foto niet zo goed over als ik had gehoopt.
Het is meestal dat een creatie in het echt net iets mooier is, dan op de foto, maar in dit geval geldt dat helemaal. Zo jammer de bammer!

Maar goed, dat mag de pret niet drukken, want ik heb er wel lol in gehad om dit kaartje te maken.
De Hearts Happiness stempelset had ik in november al tijdens On Stage gekregen. Het heeft even moeten broeden voordat ik ermee aan de slag ging, maar ik hou heel erg van o.a. hartjes, dus die set moest wel gebruikt gaan worden natuurlijk!

Ik ben super simpel begonnen met het grote hart te stempelen in Berry Burst. Niet helemaal in het midden, want dat is net wat interessanter. Daarna heb ik wat zacht roze (Powder Pink) hartjes gestempeld hier en daar. En tot slot heb ik nog een hartje in licht grijs (Smoky Slate) gestempeld en deze uitgestanst met een hartjes stansje uit de Sweet & Sassy framelits (stansenset).

Met een stukje Powder Pink kaartkarton heb ik een border geponst met de decorative ribbon border pons.

Het geheel heb ik geplakt op een Smoky Slate grijze basiskaart, waarna ik het nog wat verder heb versierd met een paar plakdiamantjes.

Een super simpel lief kaartje, wat je in 10 minuutjes kunt maken. Leuk straks voor je Valentijn of gewoon voor een lieve vriendin.

Een aantal van mijn teamgenootjes doen ook mee aan de Makkelijke Maandag. We hebben een flexibel deelname beleid. Als het een keertje niet lukt, dan staat er vast nog wel wat anders leuks op het blog van diegene om te bewonderen. Dus heb je nog een paar minuutjes over en wil je nog meer leuks zien? Neem dan even een kijkje:
Tot Stempels!


Voor de bovenstaande kaart heb ik gebruik gemaakt met de volgende Stampin' Up! producten: 



3 opmerkingen:

Susie Wusie zei

Leuke kaart Caro!! En idd het gaat erom dat je lol hebt in het maken van de kaart! Ik blijf het ook lastig vinden hoor, om goede foto's te maken. Dus die hoop heb ik opgegeven, ik maak gewoon leuke kaartjes en dan maar wat mindere foto kwaliteit.

Liefs Suus

Monique zei

Wat een lief kaartje, ,deze set heb ik nog niet gebruikt. Misschien maar eens dit kaartje casen op een begin te maken. :)

Miriam zei

Leuke kaart!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: