"/""" Caro's Kaartjes: Makkelijke Maandag - Bird Banter - thank you

Pagina's

8 januari 2018

Makkelijke Maandag - Bird Banter - thank you

Om de week een beetje relaxed op te starten hou ik een Makkelijke Maandag vandaag.
Ik weet niet of ik dat iedere week zal gaan doen, maar in ieder geval vandaag.

Mijn voornemen voor 2018 is namelijk om te proberen wat relaxter in het leven te staan. 

De afgelopen paar jaar waren best stressvol met een hoop 'moeten'. 
Dit woord wil ik graag ombuigen naar 'mogen', dat lijkt me een mooie start.

Vanaf nu ga ik proberen om meer te leven naar het principe 'het gaat zoals het kan'  en niet meer teveel te stressen, omdat niet gaat zoals het zou moeten. Dit geldt ook zeker voor het bloggen.

Voorheen raakte ik best gestresst als ik al even geen blogpost had geplaatst. Dat vond ik dan heel vervelend, want regelmatig had ik best iets om te laten zien, maar lukte het gewoon even niet om een bericht te schrijven. Dan baalde ik als een jekko. 

Dit ga ik vanaf nu wat meer proberen los te laten. Ik ga proberen om iedere week in ieder geval iets te laten zien, maar ik kan niet beloven op welke dag. De ene week zal er meer te zien zijn dan de andere week en soms zal ik ook best eens een weekje overslaan. Het komt zoals het gaat!

www.carooskaartjes.blogspot.com

Vandaag dus een Makkelijke Maandag met een simpel en snel kaartje gemaakt met de leuke Bird Banter stempelset van Stampin' Up!®.

Voor dit kaartje heb ik het bloemetje uit deze leuke set gestempeld en ingekleurd met Stampin' Blend stiften in 3 verschillende kleurtjes roze.

Daaronder heb ik de Thank You tekst gestempeld, die ook in deze set aanwezig is. Hierdoor is deze set niet alleen voor verjaardagen bruikbaar, maar voor veel meer gelegenheden.

En zo heb je heel snel en makkelijk toch een leuk kaartje om iemand te bedanken.

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren om ook eens een Makkelijke Maandag te houden. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn om toch tot een leuk eindresultaat te komen.

Een hele fijne creatieve maandag gewenst.

Tot Stempels! 




Voor bovenstaand kaartje heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:



Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: