"/""" Caro's Kaartjes: Hearts come home kerstkaartjes

Pagina's

9 november 2017

Hearts come home kerstkaartjes

Gisteravond liet ik je {in deze blogpost} al een leuk doosje zien met kerstkaartjes, gemaakt met de Hearts come home bundle. Maar ik was nog lang niet uitgespeeld met deze SUper leuke bundle.

Ik heb meteen een paar kaartjes extra gemaakt. Allemaal zijn ze net even anders.
Ook op deze kaartjes heb ik de sneeuwspetter techniek gebruikt.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik heb geprobeerd om op ieder kaartje weer een ander leukigheidje toe te voegen.
Zo heb ik op bovenstaand kaartje vellum gebruikt en de sneeuw spetter techniek.

www.carooskaartjes.blogspot.com


Op het kaartje hierboven heb ik de Softly fallen embossing folder gebruikt. Met deze embossingfolder maakte ik in een handomdraai een mooie sneeuwachtergrond.

Hij is zo gaaf, dat ik 'm even in de spotlight wil zetten.

Deze embossingfolder is ook geschikt om te gebruiken bij afwijkende kaart maten, aangezien hij groter is dan een standaard kaart.


www.carooskaartjes.blogspot.com

En op het laatste kaartje van vandaag heb ik ook weer vellum gebruikt en heb ik met witte kraft inkt gestempeld.

Op zondag 10 december a.s. kun je ook zelf aan de slag gaan om een aantal van deze kaartjes te maken, tijdens onze Creatieve Kerstworkshop.



Samen met Monique en Leoni gaan we er een gezellige dag van maken! Kom jij ook?

We gaan echt SUper leuke projecten maken en je kunt kennismaken met een aantal leuke technieken.

Opgeven kan via ons aanmeldingsformulier.
Wil je dit formulier meteen invullen?  Klik dan {hier}.

Wij kijken ernaar uit om jou te zien.

Tot Stempels! 






Voor bovenstaande kaartjes heb ik 
de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:
Whisper White Craft Stampin' Pad
Whisper White Craft Stampin' Pad
[101731]
f



2 opmerkingen:

kaneeltje zei

Ik ben ook heerlijk met deze bundel kaartjes aan het maken, is zo leuk !

Linda K zei

I just love these cards. I got quite excited when I saw them, yes daft I know.I will be trying to base a lot of my cards this Christmas on them, they are beautiful. It has been over 2 weeks since you posted this blog and so I don't know if you will see this comment, but, if you do would you please let me know what the card measurements you used are. At a guess the card base looks to be about 12.5 cm but I may be well out. Such a shame I couldn't get to the class you ran but the miles are just too great. Thank you so much for the many ideas you have given over a number of years, I do appreciate all you do and share. Take care.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: