"/""" Caro's Kaartjes: Kerstkaart in een zakje - cadeaukaart verpakking

Pagina's

25 oktober 2017

Kerstkaart in een zakje - cadeaukaart verpakking




www.carooskaartjes.blogspot.com

Hallo!

Leuk dat je weer een bezoekje brengt aan mijn blog. 
Deze week heb ik projecten voor de aankomende feestdagen in de spotlight.

Vandaag laat ik je graag een creatie zien, gemaakt met het SUper leuke Be Merry Design Papier. Dit papier was mij eerder helemaal niet opgevallen. Het staat in de Stampin' Up! jaarcatalogus. Nu ik ermee heb gewerkt ben ik echt heel enthousiast over dit Design Papier. De patronen passen zo mooi bij elkaar en zijn heel afwisselend wat drukker en rustig. 

Met dit papier heb ik een kerstkaart in een zakje gemaakt. Dit is geen standaard kerstkaart, want je kunt deze kaart ook als cadeaukaart verpakking gebruiken. Voor het zakje heb ik de geweldige Mini Treat Bag stans van Stampin' Up! gebruikt. Deze was al langer favoriet hier, maar ik dacht dat hij niet meer in de huidige Stampin' Up! catalogus stond. Foutje, bedankt! 

Gelukkig vertelde mijn vriendin Barbara mij vorige week: "Caro, hij staat er gewoon nog in!!" Pfjew, gelukkig zeg. Je kunt met deze stansen toch zulke leuke dingen maken. Dus ik ben er meteen weer mee aan de slag gegaan,

In deze video laat ik je zien hoe ik deze kerst cadeau kaart heb gemaakt:




www.carooskaartjes.blogspot.com

Hierboven zie je nog even een close-up van de kaart die in het zakje zit verstopt. Hoe leuk is het als je zoiets voor kerst ontvangt? Vooral als er dan ook nog een prettige cadeaukaart in zit.

En zie je die houten sterretjes? Wat zijn ze leuk he?! 
Deze sterren komen uit de Hearts & Stars elements, welke in de Herfst/winter catalogus staan.
Ze zijn dus in ieder geval nog tot en met 2 januari a.s. te bestellen, als je ze ook zo leuk vindt.

 www.carooskaartjes.blogspot.com


Hier is nog even een foto van het hele ensemble. Ik hoop dat je 'm leuk vindt geworden.

Op 25 november a.s. kun je tijdens onze scrapworkshop ook aan de slag gaan met dit SUper leuke kerstpapier! Mocht je hier meer over willen lezen of je willen aanmelden? Klik dan {HIER} en ga naar de blogpost met meer informatie over deze leuke creatieve dag.

Verder heeft Daniëlle deze week erg leuke projecten met het Just color design papier in The Spotlight. Dus ga gerust ook even bij haar buurten.

Tot Stempels! 




Hieronder zie je de gebruikte Stampin' Up! producten op een rijtje:



Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 11 november a.s. verzamel ik weer bestellingen.
Wil je mee bestellen?

Stuur dan jouw bestelwensen 
voor 11 november 19.00 uur 
zodat ik alles voor je in orde kan maken.

Vind je 11 november te lang duren en wil je eerder bestellen?
Dat kan natuurlijk ook altijd. 
Stuur me gerust een mailtje.

Ik help je graag!

2 opmerkingen:

Miriam zei

Leuk cadeau!
Wie zou daar nu niet blij van worden!? 😊

kaneeltje zei

Fijn om te zien dat bij jou ook niet alles gelijk goed gaat 😊!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: