"/""" Caro's Kaartjes: Woensdag freubeldag - Recht uit het hart

Pagina's

2 augustus 2017

Woensdag freubeldag - Recht uit het hart


www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

Vandaag is het woensdag, dat is normaal gezien voor mij een freubeldag. Maar nu het vakantie is lopen de zaken toch een beetje anders dan gepland. De afgelopen dagen zijn we druk bezig geweest met het opruimen van onze zolder. Wat kan een mens een hoop zooi in een leven verzamelen zeg. Zestien jaar lang hebben we alles wat we niet meer nodig hadden op zolder gezet. Ken je dat? Toch maar bewaren, want je weet nooit wanneer het nog eens handig is....Maar het was nu toch echt hoog tijd om de boel eens uit te sorteren. Het is nog een hele klus gebleken. Het is nog steeds niet helemaal naar mijn zin, maar dat wordt fase 2 zeg maar. 

Gelukkig had ik 's avonds nog een beetje tijd om wat verder te experimenteren met het maken van aquarel achtergrondjes. Deze keer heb ik een iets andere techniek gebruikt als in de video, die ik eerder heb gemaakt. Het is echt zo leuk om te doen. Ik ben helemaal gek op alle mogelijkheden die ermee zijn. Maar dat is geloof ik wel duidelijk, toch?

RECHT UIT HET HART
Nederlandse stempelset van Stampin' Up!®

Ik vond het tijd om de prachtige Nederlandse Stempelsets, die Stampin' Up!® heeft eens wat vaker gebruiken en in het zonnetje te zetten. Vandaar dat ik de Stempelset "Recht uit het Hart" erbij heb gepakt. De teksten zijn zo goed bruikbaar voor allerlei gelegenheden. Echt een aanwinst in mijn collectie. En ze passen ook heel mooi in de Stitched Shapes framelits stansen vind ik.

Ben je ook enthousiast over de mooie stikstansen en deze Nederlandse stempelset? Zet ze dan op je wensenlijstje of bestel ze meteen als je niet kunt wachten, want ze zijn uiteraard via mij verkrijgbaar. 

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hier zie je een voorbeeldje van een ovale stans uit de Stitched Shaped framelits stansen. Super leuk toch, dat stiksteekje! En zo handig dat je dit nu niet meer zelf hoeft te prikken. Het wordt in één keer mee uitgestanst.

Om het geheel wat op te fleuren heb ik ook nog een bloemetje en een takje met blaadjes uit de Oh So, Eclectic stempelset toegevoegd. 

Op de aquarelachtergrond heb ik nog wat glitter spettertjes gemaakt met een Wink of Stella. Dit geeft dit kaartje net even dat extraatje door het kleine beetje glitter.


www.carooskaartjes.blogspot.com

Omdat ik het zo leuk vond om die achtergrondjes te maken, heb ik uiteindelijk een hele serie van deze kaartjes gemaakt met diverse stempels uit de Nederlandse stempelset "Recht uit het Hart".

Op donderdagavond 25 augustus a.s. geef ik een Aquarelworkshop, waarin je o.a. zo'n kaartje zelf kunt maken. 

AQUARELWORKSHOP

Donderdag 24 augustus 2017
van 20.00 uur - 22.30 uur
bij Caro thuis in Wateringen

De volgende technieken komen aan de orde:
nat in nat aquarellen (achtergrond)
wash met ombre effect (achtergrond)
smooshing tehcniek (achtergrond)
inkleuren (bloem)

Met de zelfgemaakte achtergrondjes gaan we uiteraard leuke kaarten maken.

Kosten: 
€15 (met eigen aqua painters / waterpennen)

 € 30 inclusief een setje Aqua Painters (2) t.w.v. €21,00.
Deze optie is voor mensen die nog geen Aqua Painter bezitten.

Wanneer je workshop + Aqua Painters wilt, 
geef je dan voor 16 augustus a.s. op!

Dit in verband met het bestellen van deze waterpennen, 
zodat ze op tijd aanwezig zijn voor de workshop.

Ik hoop dat ik mijn enthousiasme voor het aquarellen aan jou mag overbrengen tijdens deze workshop. Geef je tijdig op, want ik heb maximaal 6 plaatsen beschikbaar. 

Wil je deze workshop graag doen, maar komt de datum je niet uit? Laat het me dan ook graag even weten! Wie weet kan ik dan nog een andere datum prikken om de workshop te herhalen.

Ik kijk er naar uit om jou te zien en gezellig aan de slag te gaan.

Maar nu is het eerst tijd om zelf weer even lekker een uurtje aan de freubel te gaan, want dan kan ik straks verder met opruimen...pfff...zo geen zin in! Maar ja, het moet toch eens gebeuren. Soms moet je zin maken! Althans, dat zei mijn moeder altijd....

Ik wens jullie een fijne woensdag en hoop dat je wat leuks gaat doen.

Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande kaarten:

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 5 augustus a.s. doe ik een extra verzamelbestelling
Wil je mee bestellen?
Stuur dan jouw bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: