"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Cheers to the Year - trouwkaart voor collega

Pagina's

30 augustus 2017

Stampin' Up!® Cheers to the Year - trouwkaart voor collega



 
Zoals je misschien hebt gemerkt ben ik druk bezig met het reorganiseren van mijn blog. Het is nog lang niet af, maar ondertussen blijf ik gewoon berichtjes plaatsen hoor! We zijn immers bezig met de Sneak Peek weken met leuke voorproefjes uit de nieuwe herfst/winter catalogus van Stampin' Up!®.

www.carooskaartjes.blogspot.com | carooskaartjes@hotmail.nl

Vandaag laat ik je graag een kaartje zien, wat ik afgelopen week heb gemaakt voor een collega van de Jeugdgezondheidszorg.  Deze collega is pas getrouwd en we wilden haar en haar man namens ons team natuurlijk van harte feliciteren met dit heuglijke feit. Hoe leuk is het dan om speciaal voor hen een kaartje te mogen maken!

In de nieuwe Stampin' Up!® herfst/winter catalogus 2017-2018 kun je op pagina 36 en 37 de Year of Cheer Suite vinden. Deze Suite was al vanaf dat 1 dat ik de catalogus doorbladerde één van mijn favorieten. Vooral van het design papier met de chique uitstraling, het champagne glim karton werd ik heel erg blij. Aan de stempelset moest ik even wennen, maar er staan cirkels in, wat altijd goed is en ik vond de gekozen lettertypes van de teksten weer enig. Ik had nog niet echt een set voor trouwkaarten, dus ik besloot deze set te nemen, want hiermee kun je zowel kerstkaarten als trouwkaarten maken. En wie zegt, dat je de stempels niet voor een verjaardag zou kunnen gebruiken? Kortom, ik zag mogelijkheden en ben er lekker mee aan de slag gegaan.

Ik heb voor deze kaart gekozen voor een zachte look, door te werken met grijstinten en het nieuwe powder pink roze. Het champagne karton als mat geeft de kaart een feestelijk randje vind je niet?

Met deze kaart wensen wij mijn collega en haar man heel veel gelukkige jaren samen.

Wist jij al dat deze kaart precies leuk matched met het project wat Danielle vandaag op haar blog heeft gezet? Zij heeft een leuk trouw bedankje gemaakt in dezelfde stijl als mijn kaartje.

Surf ook gezellig even langs bij de andere leden van de Online Stampin' Party als je nog een minuutje hebt. Er is altijd wel iets leuks te zien op onze blogs.

Tot Stempels!



P.S. De nieuwe Stampin' Up!® herfst/winter catalogus gaat in vanaf 1 september a.s. Nog maar een paar nachtjes slapen....


1 opmerking:

Jason Loucks zei

So pretty. Thank goodness for Google Translator. (lol) I will have to visit the others blogs soon!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: