"/""" Caro's Kaartjes: Recht uit het Hart deel 2

Pagina's

4 augustus 2017

Recht uit het Hart deel 2

www.carooskaartjes.blogspot.com
Hoi hoi,

Gisteren heb ik toch nog even een momentje kunnen vinden om even wat kaartjes te freubelen.
Hierboven zie je één van diverse kaartjes die ik heb gemaakt in dezelfde stijl, maar met verschillende teksten.


De Oh, So Eclectic bundle en de "Recht uit het hart" stempelset lagen nog op mijn bureau, dus daar ben ik heerlijk mee verder gaan stempelen. Deze keer even geen aquarelachtergrondje, maar gewoon een gestempeld kaartje. 



Op Instagram had ik een heel leuk clean en simple kaartje gezien van mijn Duitse collega Maria Elass. De vrolijke zachte, maar toch frisse kleurtjes spraken mij erg aan in dit kaartje. Heerlijk geïnspireerd door Maria ben ik dit kaartje gaan casen (namaken). Ik heb heb er wel een beetje mijn eigen sausje overheen gegoten, zoals je in het bovenste kaartje kunt zien. Net weer even anders, al vind ik die van Maria toch wel heel mooi zo clean and simple.

AQUARELWORKSHOP

Donderdag 24 augustus 2017
van 20.00 uur - 22.30 uur
bij Caro thuis in Wateringen

€15 (met eigen Aqua Painters/waterpennen)
€30 inclusief een setje Aqua Painters t.w.v. €21


Op donderdag 25 augustus a.s. geef ik een Aquarelworkshop bij mij thuis in Wateringen met dezelfde materialen als ik voor deze kaartjes heb gebruikt. 

Is aquarel nu niet zo je ding, maar vind je het wel leuk om een setjes van deze kaartjes te maken? Stuur me dan gerust een mailtje! 


Je bent van harte welkom om aan te schuiven bij deze workshop.  
Er is plaats voor 6 personen. 
Vol = vol!



En dan nog even wat bestelnieuws:

Dit weekend doe ik een extra verzamelbestelling.
Wil je jouw favorieten van je Stampin' Up! wensenlijstje mee bestellen?
Stuur jouw bestelling voor 19.00 uur op zaterdagavond 5 augustus 2017 door naar

carooskaartjes@hotmail.nl

Dan kan ik e.e.a. voor je in orde maken. Ik regel het graag voor je.

Vandaag liggen alle opties open....nog geen idee wat de dag voor ons in petto heeft.
Misschien wat knutselen of iets anders leuks doen, maar één ding staat wel vast...
We gaan ervan genieten!

Ik wens jou ook een hele fijne dag toe.

Tot Stempels!





Gebruikte Stampin' Up! producten voor bovenstaande kaart:

Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 5 augustus a.s. doe ik een extra verzamelbestelling
Wil je mee bestellen?
Stuur dan jouw bestelwensen naar carooskaartjes@hotmail.nl


Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: