"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Eastern Medallion meets Color Theory

Pagina's

1 juni 2017

Stampin' Up!® Eastern Medallion meets Color Theory

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Hoera! Vandaag is het zover. De nieuwe Stampin' Up! catalogus gaat online en vanaf vandaag tot en met 31 mei 2018 kun je uit dit fantastische boek met prachtige Stampin' Up! producten bestellen. 

Klik op dit plaatje om de catalogus online in te zien

De catalogus is niet alleen een catalogus, maar ook een grote bron van inspiratie voor leuke kaarten en projecten. Heb je nog geen catalogus ontvangen en wil je er graag één om in te bladeren? Vraag er dan ééntje bij mij aan via de mail; carooskaartjes@hotmail.nl

Om te vieren dat de catalogus is ingegaan, heb ik een aantal verjaardagskaartjes gemaakt met de Eastern Medallion stansen en het nieuwe Color Theory papier. Dit papier is verkrijgbaar in een blokje van 6x6 inch (15x15 cm) met een aantal verschillende patroontjes. Aan de ene kant heeft het verfstalenstijl en aan de andere kant craquelé. Erg leuk! De papiertjes uit dit blokje ga je vaker tegen komen op mijn blog binnenkort, want het is momenteel één van mijn favoriete nieuwe Stampin' Up!® producten.


www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl
Gebruikte kleuren: Berry Burst, Dapper Denim, Old Olive en Crushed Curry

Zijn de Eastern medallion stansen niet prachtig als ze zo in het wit zijn uitgestanst? Je kunt er heerlijk mee variëren en je eigen doilies mee maken. 

De tekst Hoera je bent jarig heb ik in het wit geëmbosst op een gekleurd stukje karton. Dit heb ik in stukjes geknipt en op de medallion doilies geplakt.

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

De tekst komt uit de gloednieuwe Nederlandse stempelset "Voor elke gelegenheid". Dit vind ik echt een aanwinst in het Stampin' Up! assortiment. Ik hoop dat deze set massaal bestelt gaat worden, want wij als demonstratrices hebben heel hard gestreden voor meer Nederlandse stempelsets en hopen natuurlijk dat er in de toekomst nog veel meer zullen volgen. 

Tot slot moet ik jullie bekennen, dat ik een nieuwe verslaving heb....glitter enamel dots! Tot nu toe heb ik al bijna 3 hele velletjes verbruikt. Ze gaan op iedere creatie, want ze zijn zo gezellig.

Wanneer je op de foto's hierboven klikt, worden de foto's iets groter en dan kun je zien, dat de steentjes op de kaart niet alleen gekleurd zijn, maar ook glitter bevatten. Zeg nou zelf, een beetje sparkle iedere dag kan toch geen kwaad? Ik ga vast nog veel meer van deze velletjes met glitter dots verslijten.

Ik hoop dat jullie net zo enthousiast worden van de nieuwe catalogus als ik. Er staan zoveel leuke dingen in! Heel veel plezier met ontdekken.

Mocht je iets gevonden hebben naar je zin en je wilt bestellen, dan hoor ik het graag.

A.s. weekend doe ik weer een verzamelbestelling. 
Geef je je bestelling voor zaterdagavond 3 juni 19.00 uur door via carooskaartjes@hotmail.nl, dan kan ik deze nog meenemen.

Bestel je liever zelf online in de Stampin' Up! webwinkel? (betaling kan met credit card). Gebruik dan graag de Host Code van deze maand.



Ik wens je een zonnige dag toe vandaag!
Geniet mensen...

Tot Stempels!



P.S.  a.s. zaterdag kun je genieten van SUper veel inspiratie uit de nieuwe catalogus! Samen met mijn team en een speciale gast bloghopper, deze keer een topdemonstratrice uit Australië, laat ik je graag leuke voorbeelden zien gemaakt met nieuwe Stampin' Up!® producten. Mis het niet! 




Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: