"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up!® Colorful Season

Pagina's

8 juni 2017

Stampin' Up!® Colorful Season


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
Gebruikte kleuren: Berry Burst, Night of Navy, Old Olive en Crushed Curry

Vandaag laat ik je graag weer wat leuke kaartjes zien, gemaakt met het Color Theory papier.
Wat een geweldige set met 6x6 inch (15x15 cm) papier is dat toch! Ik word er iedere keer weer vrolijk van als ik ermee werk.

Deze keer heb ik het papier gecombineerd met een prachtige tekst uit de stempelset Colorful Season.
De tekst is uitgestanst met één van de stitched shapes cirkel stansen. Hiermee krijg je meteen een leuk randje om je rondje.

Verder heb ik ook de bloemetjes stempels gebruikt uit de Colorful season om een leuke achtergrond op het papier te stempelen. Met de bloemenstansjes uit Seasonal layers stansen heb ik het kaartjes afgestyled. Het fijne is, dat deze stansen en stempels helemaal op elkaar zijn afgestemd. Ze zijn nu verkrijgbaar als bundle, waarmee je 10% op je totaalprijs bespaart (korting zit al in de bundelprijs inbegrepen). 

Natuurlijk was dit kaartje niet compleet zonder een paar glitterstenen. Hiervoor heb ik de Glitter Enamel dots gebruikt. Heb jij ze al ontdekt? Ze zijn echt geweldig! Zo geweldig, dat ze al meteen uitverkocht waren. Maar gelukkig komt er snel een nieuwe voorraad aan bij Stampin' Up! 

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes. Voor meer informatie mail naar carooskaartjes@hotmail.nl

Ik heb ze in alle 4 de kleurtjes gemaakt. Welke is jouw favoriet?

Uiteraard zijn al deze leuke Stampin' Up! producten via mij verkrijgbaar. 
Mocht je een bestelling willen doen, dan kun je of op de shopknop in de rechterbalk klikken (betaling kan met creditcard) of je kunt mij een mailtje sturen via carooskaartjes@hotmail.nl. Dan regel ik het graag voor je. Op 23 juni a.s. verzamel ik weer bestellingen voor degene die mee willen liften met een verzamelbestelling.

Tot Stempels!




Gebruikte Stampin' Up! producten om bovenstaande kaarten mee te maken:

Heb je interesse in één van deze producten? 
Klik dan op het plaatje en vindt meer informatie in de Stampin' Up! webwinkel.
Mocht je een product willen bestellen, dan kan dat via de webwinkel (betaling kan met credit card)

Rhinestone Basic Jewels Embellishments
Rhinestone Basic Jewels Embellishments
[119246]

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: