"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Happy Mail Swap High Tide

Pagina's

4 juni 2017

Scrap Sunday - Happy Mail Swap High Tide


Wat gaat de week snel voorbij zeg! Het is alweer zondagavond.

Ik hoop dat jullie een mooie Pinksterdag hebben gehad. Aan het weer heeft het in ieder geval niet gelegen. Dat is ook weleens anders met Pinksteren. 

Met dit mooie weer krijg ik steeds meer zin om naar het strand te gaan. Helaas ben ik dit jaar nog niet geweest, ondanks het mooie weer. Ik hou erg van het strand en alles met strandthema. Zelfs hier in ons huis heb ik tegenwoordig de decoratie aangepast in strandstijl.

Vorige maand heb ik meegedaan aan de Happy Mail Swap bij de Online Stampin' Party. Bij de Happy Mail Swap krijg je een werkbeschrijving en maakt een project. Dit project stuur je naar degene aan wie je gekoppeld bent, je swapmaatje. Erg leuk om hieraan mee te doen!

Ook mijn Happy Mail Swap heb ik in strandstijl gemaakt, met de stempelset High Tide.

Meer info over het aanschaffen van Stampin' Up! producten of workshops; carooskaartjes@hotmail.nl

Om de swap netjes in de envelop te kunnen doen heb ik er een (belly) band omheen gemaakt. Bovendien vond ik dat wel zo gezellig staan. Hierop heb ik weer een schildje gemaakt met de Badges en banners stempelset. Je merkt wel, deze set is hier echt favoriet, want je hebt 'm al vaker langs zien komen. Deze stempels kun je ook zo mooi met van alles combineren!

Meer info over het aanschaffen van Stampin' Up! producten of workshops; carooskaartjes@hotmail.nl

Aan de binnenkant heb ik een heel strandtafereeltje gemaakt. Met de stempelset High Tide kun je je eigen strandje bouwen. Erg leuk om te doen! 

De teksten in deze set vind ik persoonlijk ook erg mooi. 

High Tide Stempelset 143006

Met deze stempelset geef ik een workshop op vrijdag 30 juni a.s.
We gaan dan een ander heel leuk project maken en een paar mooie kaarten.

 Workshop High Tide

vrijdag 30 juni 2017
van 20.00 - 22.30 uur
bij Caro thuis in Wateringen

We gaan een 3-D schilderijtje maken met strandthema + een paar kaartjes met de stempelset High Tide (pg. 140 in de nieuwe Stampin' Up! catalogus).

​Het begint om 20.00 uur en duurt tot ongeveer 22.30 uur
Deze avond zal plaatsvinden bij mij thuis in Wateringen

Er is plaats voor max. 6 deelnemers.

Kosten bedragen €17,50 (inclusief koffie/thee/lekkers)
Kosten inclusief de prachtige High Tide stempelset (t.w.v. €31) €38,50

Opgeven voor deze workshop kan tot en met 22 juni a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl
Dit in verband met de voorbereiding en eventueel bestellen van stempelsets c.q. aanvullende materialen.

Van mijn Happy Mail swapmaatje heb ik uiteraard ook een creatie terug ontvangen. Ik mocht ruilen met Wilma Martens en hieronder zie je de leuke creatie die zij voor mij gemaakt heeft. Echt SUper gaaf gedaan Wilma!





Het was zo leuk om mee te doen met deze Happy Mail Swap, dat ik me alweer heb opgegeven voor de Happy Mail Swap in Juli bij de Online Stampin' Party groep op Facebook.

MEER SCRAP SUNDAY INSPIRATIE

Vandaag tonen diverse stempel & scrap vriendinnen hun Scrap Sunday creaties. Hieronder vind je een linkenlijst. Het is geen bloghop, want niet iedereen zal iedere week meedoen, maar door op hun naam te klikken kun je hun blog bezoeken en genieten van hun creaties.

Ik wens jullie nog een fijn Pinksterweekend.

Tot Stempels!



3 opmerkingen:

Danielle zei

Wat een prachtige kaart, Caro! Leuk idee voor een workshop en leuk dat je meedoet met Scrap Sunday :)
Groetjes

Jantine zei

Heel erg leuk, bijzonder model ook!
Groetjes
Jantine

De Stempelolifant zei

Wat een leuk model kaart, en je uitwerking met deze stempelset is supergaaf!!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: