"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Nailed it!

Pagina's

8 mei 2017

Stampin' Up! Nailed it!

www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Hoi!

Ik hoop dat je wakker bent, want op deze maandagochtend kom ik meteen met zwaar geschud voor de dag!

Ik ben namelijk lekker bezig geweest met de Nialed it stempelset. Deze stempelset is natuurlijk SUper voor mannelijke creaties, maar deze keer heb ik er een vrouwelijk tintje aan gegeven, door het gereedschap in te kleuren met Watermelon wonder inkt en een aquapainter (waterpen). 

Zowel de Nailed it stempelset als de Watermelon inkt is nog verkrijgbaar uit de zogeheten retired lijst. Dat wil zeggen, dat deze producten vanaf 1 juni a.s. niet meer in de Stampin' Up! catalogus staan. 

Vind je dit een geweldige set en staat hij nog steeds op je verlanglijstje? Wacht dan niet al te lang met bestellen. Voor alle producten die op de retired lijst staan geldt OP=OP! 

Wat betreft de inkt zag ik in de Stampin' Up! webshop, dat deze nu al op low inventory staat. Dat betekent, dat er niet zo'n grote voorraad meer is in het magazijn. 


www.carooskaartjes.blogspot.com ; carooskaartjes@hotmail.nl

Voor het design van zowel mijn kaart als dit leuke zakje met dimensionals heb ik me laten inspireren door collega Chantal de Kaste. Ik vond haar design zo leuk, dat ik het in mijn kleurtjes heb gemaakt. 

Deze kaartjes heb ik gemaakt voor een aantal teamgenootjes die laatst een presentatie hebben gegeven tijdens een Stampin' Up! evenement in de RAI in Amsterdam. Zij hebben voor zo'n 830 dames en hier en daar een heer een praatje gehouden. Ga er maar aan staan! Ik vond het op z'n minst een kaart waard. Het zakje was voor mijn teamgenootje Lotte, die ook nog eens een speciale mijlpaal had bereikt. Die verdiende iets extra's vond ik.

By the way, ook deze glassine zakjes staan op de retired lijst! Ze zijn zo leuk en handig om snel even iets in te pakken. Je krijgt er 10 voor €5,00. Wil je weten wat er nog meer op de retired lijst staat en vind je het handig om er meteen plaatjes bij te zien? Kijk dan even in de Stampin' Up! Webshop!


Wanneer je op het plaatje klikt, wordt je doorgeschakeld. In de webshop zie je links onder HOME een aantal opties staan, waaronder de optie Retiring Products. Wanneer je daarop klikt, kun je een keuze maken of je de retiring stempelsets (stamps) wilt bekijken, de retiring bundles of alle overige producten (everything else). {Zie onderstaand plaatje}. 


Je zult bij de retiring bundles ook producten vinden, die nog wel in de nieuwe catalogus staan, zoals de Banners for you bundle, welke ik ook bij deze creatie heb gebruikt.

Hoe kan dat? Deze producten zullen in de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus niet meer als bundle worden aangeboden. Je betaalt voor deze producten vanaf 1 juni sowieso meer. Dit komt, omdat je met een bundle 10% korting hebt, ten opzichte van wanneer je deze producten los zou kopen. Het kan dus nog de moeite zijn om hier even een kijkje te nemen. 

A.s. woensdag verzamel ik weer bestellingen. Mocht je mee willen bestellen, laat het me dan even weten via een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl

Ik wens je een gezellige maandag toe.

Tot Stempels!


Voor bovenstaande creaties heb ik de volgende Stampin' Up! producten gebruikt:

Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
dan kan dat via Caro's Kaartjes

Klik op onderstaand plaatje en shop online of
stuur jouw bestelwensen via de mail naar carooskaartjes@hotmail.nl
en dan maak ik het graag voor je in orde

Let op: Voor alle producten op de retired lijst geldt OP = OP!

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: