"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! koopjes van 21 t/m 28 november a.s. - mis het niet!

Pagina's

20 november 2016

Stampin' Up! koopjes van 21 t/m 28 november a.s. - mis het niet!


Hoi hoi,

Vandaag heb ik leuk nieuws voor je!
Want van 21 t/m 28 november a.s. heeft Stampin' Up! diverse producten in de aanbieding met kortingen van 10% tot wel 40%! 
Dat is natuurlijk geweldig als je nog wat leuke Stampin' Up! cadeautjes wilt scoren voor de kerst.

Op 21 november en op 28 november 2016 heeft Stampin' Up! bovendien nog een aantal leuke dagaanbiedingen voor je. Deze aanbiedingen zijn dus slechts 24 uur te bestellen, dus zorg dat je ze niet mist als er iets bij is wat op je verlanglijstje staat.

Ik heb de aanbiedingen even voor je op een rijtje gezet.
Om te beginnen met de dagaanbiedingen van maandag 21 november 2016.

Hierbij zitten maar liefst 2 geweldige punch boards! 
Deze zijn super als je, net als ik, graag cadeautjes inpakt in een exclusieve verpakking.

Maandagavond laat doe ik een bestelling. 
Wil je van deze aanbiedingen gebruik maken? 
Stuur me dan een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl 

DAGAANBIEDINGEN 21 NOVEMBER 2016






Naast de dagaanbiedingen zijn er ook aanbiedingen die van 21 november tot en met 28 november a.s. te bestellen zijn. Let wel op, er zijn ook producten bij die geleverd kunnen worden zolang de voorraad strekt. Zie je dus iets leuks, bestel het dan tijdig, zodat je niet misgrijpt.


PRODUCTEN MET 10% KORTING:



PRODUCTEN MET 20% KORTING:



PRODUCTEN MET 30% KORTING:
 


PRODUCTEN MET 40% KORTING:



Zoals je ziet is er aardig wat in de aanbieding! 
De koopjes van 28 november zal ik van de week nog even op een rijtje zetten, want ook dan doe ik een bestelling.

Wil je meebestellen op de 21ste of de 28ste?  
Stuur me een mailtje met jouw bestelwensen; carooskaartjes@hotmail.nl

Ik help je graag!

En vergeet niet...iedereen die in november bestelt, maakt kans op de Tin of Cards stempelset!!
Tin of Cards stempelset t.w.v. €21,00


Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: