"/""" Caro's Kaartjes: Vintage Leaves dag 4

Pagina's

29 september 2016

Vintage Leaves dag 4


www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

De hele week heb ik jullie kaartjes laten zien gemaakt met de Vintage Leaves stempelset.
Deze kaartjes heb ik gebundeld in een leuk doosje met een band eromheen.

We gaan dit doosje ook maken tijdens de workshop van 14 oktober a.s.
Tijdens deze workshop zal ik ook een laten zien hoe je met deze stempelset kunt sponsen en hoe je kunt stempelen met babydoekjes.

Natuurlijk kun je de tekst ook veranderen in van harte gefeliciteerd of bedankt of iets anders naar je eigen zin.
Kortom, je kunt je eigen set maken!
Kom jij ook gezellig?
Opgeven kan tot en met zaterdag a.s.
Daarna is de inschrijfdatum gesloten en kun je je niet meer opgeven.

Lijkt het jou leuk om te komen? Geef je dan snel op via carooskaartjes@hotmail.nl

www.carooskaartjes.blogspot.com

HERFSTWORKSHOP


Datum: vrijdag 14 oktober 2016
Plaats: Wateringen bij Caro thuis
Tijd: 20.00 -23.00 uur
Prijs: €17,50


Wat kun je verwachten?
Een goed gevuld materiaal pakket met materialen, 
die je meteen kunt gebruiken om je projecten te maken.
We gaan aan de slag met een sponstechniek 
en je kunt ook de babywipe techniek uitproberen.

We gaan een leuk doosje met kaartjes maken 
een tasje met chocolaatjes.


Kom jij ook gezellig op 14 oktober a.s.?
Ik kijk ernaar uit.

Opgeven kan tot en met 1 oktober a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl

Wil je deze workshop wel volgen, maar komt 14 oktober a.s. niet uit?
Laat het mij dan weten,
 zodat ik bij genoeg animo een andere datum kan prikken.

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: