"/""" Caro's Kaartjes: Verjaardagskaartjes...

Pagina's

20 september 2016

Verjaardagskaartjes...

Hoi hoi,

Afgelopen weekend mocht ik mijn verjaardag vieren.
Voor deze gelegenheid heb ik ook een aantal leuke kaarten ontvangen, die ik je graag laat zien!
Het was een heus feestje in mijn brievenbus en ik werd er erg blij van.
Dit wil ik graag met jullie delen.

Omdat het meerdere kaarten zijn en deze blogpost anders te lang wordt heb ik een slideshow gemaakt. Graag presenteer ik jullie de slideshow van de kaartjes die ik heb mogen ontvangen:


Verjaardagskaartjes slide Caro's Kaartjes by Slidely Slideshow

Dank aan alle lieve mensen die mij een kaartje hebben gestuurd. Echt SUper leuk!
Ik voelde me helemaal jarig.

Tot Stempels!

Photobucket

1 opmerking:

Miranda V zei

Nog van harte gefeliciteerd! Wat een ontzettend leuke kaarten heb je ontvangen, leuk dat je ze met ons deelt. Groetjes!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: