"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Festive embossingfolder

Pagina's

2 september 2016

Stampin' Up! Festive embossingfolder

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes
FESTIVE TEXTURED IMPRESSIONS EMBOSSING FOLDER
bestelnummer 141471
NU VAN €10,50 VOOR €7,88

Hoi hoi,

Het weekend staat voor de deur en bij ons is het dit weekend feest!
Daarom laat ik je ook graag een feestelijk kaartje zien in gezellige vrolijke kleurtjes.

Dit kaartje heb ik gemaakt met de Festive embossingfolder, welke deze week in de aanbieding is met 25% korting. Gebruik je deze leuke embossingfolder dan is je kaart of creatie al snel een feestje!

Om een beetje kleur aan mijn creatie toe te voegen heb ik wat bloemetjes gestanst met de Botanical Builder Framelits. Dit geeft een lekker fleurig geheel.
Op deze bloemen heb ik wat van die leuke Enamel shapes (gekleurde plak steentjes) gebruikt.
Ook de Enamel shapes zijn deze week ook in diverse kleuren met 25% korting verkrijgbaar.

Ik geef toe dat ik dit leuke product van Stampin' Up! ook pas sindskort heb ontdekt.
Toen ik bij Barbara was zag ik haar deze leukerdjes gebruiken en toen was ik verkocht.
Deze moest ik ook uitproberen en zie hier het resultaat.

Moet nu hollen, want er is er van het weekend eentje jarig hier, dus even het huis aan kant maken, boodschapjes doen, etc, etc. Je kent het wel...

Ik wens je een heel fijn weekend!

Kom morgen gezellig nog even langs bij onze Creatieve Harten Herfst/winter catalogus bloghop!

Tot Stempels!

Photobucket


SPECIALE AANBIEDING: alleen deze week krijg je 25% korting op onderstaande 
Stampin' Up! producten!

De eerstvolgende besteldatum is maandag 5 september 2016
Wil je mee bestellen? Laat het me dan tijdig weten! carooskaartjes@hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: