"/""" Caro's Kaartjes: What Will You Stamp #78 - Sweet cupcake

Pagina's

22 augustus 2016

What Will You Stamp #78 - Sweet cupcake


Hoi hoi,

Het is weer maandag en het begint hier weer de normale gang van zaken te worden.
Heb jij ook zo heerlijk genoten van de zomer?
Wij zijn hier alweer druk in de voorbereiding voor het verjaardagsfeestje van onze jongste zoon Gio.
Hij wordt binnenkort alweer 8! Wat gaat de tijd toch snel.

What will you stamp heeft deze week ook een stempelset uitgezocht, waarmee je leuke verjaardagskaartjes kunt maken. De sweet cupcake stempelset staat namelijk centraal deze week!
Dus heb je deze leuke cupcakes stempels al? Doe dan gezellig mee! En upload jouw creatie via het blog van What will you stamp. Wie weet word jij dan uitgekozen om volgende keer gastdesigner te zijn.


Dit is mijn creatie voor deze week. Eenvoudig met een watercolor achtergrond.
Ik heb de cupcake topping bewerkt met wink of stella, zodat dit glittert. Helaas is dit niet zo goed te zien op de foto.

Wil je meer voorbeelden zien met deze leuke stempelset? Kijk dan even wat de andere designteamleden hebben gemaakt op het blog van What will you stamp.

Op 26 augustus a.s. verzamel ik weer bestellingen. Wil jij mee bestellen? Stuur me dan jouw bestelwensen voor 26 augustus 19.00 uur naar carooskaartjes@hotmail.nl
En mocht je je Bonus Days coupons nog niet hebben ingeleverd, vergeet dit dan niet te doen!

Ik wens je vandaag een zonnige dag en veel plezier!

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: