"/""" Caro's Kaartjes: SUper leuke workshopdag! - laatste kans om je op te geven...

Pagina's

3 juli 2016

SUper leuke workshopdag! - laatste kans om je op te geven...


Afgelopen weekend was ik uitgenodigd om bij een groepje scrapdames een Stampin' Up! workshop te verzorgen. Dit heb ik met veel plezier voorbereid voor deze dames.
Op 25 juni jl. was het dan zover...wat een gezellige dag is het geworden!

De gastvrouw van dit leuke stel scrappers had gevraagd of ze een leuk mini albumpje konden maken met wat labels erin. Een voorbeeld hiervan had ze eerder tussen mijn voorbeelden gezien. Dit album hebben we 's morgens gemaakt.

Naast het mini albumpje had ik ook een 3-d item in de vorm van een explosie box uitgewerkt, een zakje met een aantal kaartjes en 2 scraplayouts. Iedereen mocht 's middags zelf kiezen welk van deze projecten ze gingen maken. 


Ik had voor een ieder een mooi pakket samengesteld met de Stampin' Up! producten, waarmee de projecten gemaakt konden worden.
Er zat genoeg materiaal in het materiaal pakket om meerdere dingen te maken voor snelle werkers. En men kon ook nog genoeg mee naar huis nemen om lekker thuis zelf mee verder te knutselen.




Voor de gastvrouw had ik een leuk cadeautasje (met een cadeautje) gemaakt binnen hetzelfde thema.
We zijn namelijk aan de slag gegaan met de Floral Phrases bundle en het bijpassende Floral Boutique designer series paper.

De dames waren lekker druk bezig en werden naar mate de dag vorderde steeds enthousiaster.
Echt zo leuk om te zien, dat de producten van Stampin' Up! bij hen in de smaak vielen.

Je kon ook wel zien dat zij gewend waren om te scrappen, want er zijn een aantal prachtige layouts gemaakt naar aanleiding van mijn voorbeelden. Natuurlijk allemaal met een eigen twist, want daar houden we van. 

Het was een enerverende, maar SUper gezellige dag!
Op naar een herhaling binnenkort....ik kijk ernaar uit.

Ben jij ook lid van een gezellig clubje dames dat samen scrapt of kaartjes maakt?
Lijkt het je leuk om eens kennis te maken met de producten van Stampin' Up!? 
Neem dan contact met me op, dan kom ik graag ook eens bij jullie langs!
Mail gerust naar carooskaartjes@hotmail.nl

Lijkt het jou leuk om deze workshop ook eens te doen, maar heb jij geen groepje met dames waarmee je knutselt? Kom dan gezellig naar de Floral Boutique workshop op zaterdag 16 juli a.s.! 
Uiteraard kun je ook gezellig je vriendin meenemen.


FLORAL BOUTIQUE WORKSHOP DAG

zaterdag 16 juli 2016
van 10.00 -16.00 uur
Wateringen 
(bij veel animo wordt uitgeweken naar Rijswijk)
Kosten €35

Hiervoor krijg je:
een zeer goed gevuld materiaal pakket
diverse werkbeschrijvingen
koffie, thee en wat lekkers
Een eenvoudige lunch

*** Opgeven kan alleen vandaag nog!! ***
Dus geef je snel op:

Ik kijk ernaar uit om samen met jou een klein feestje te maken van deze workshopdag.

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: