"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! bonus dagen!

Pagina's

9 juli 2016

Stampin' Up! bonus dagen!


Vanaf 7 juli jl. zijn bij Stampin' Up! de bonusdagen begonnen!

Wat betekent dat?

Het is vrij eenvoudig, want natuurlijk wil je deze maand een bestelling plaatsen om bonusdagen coupons te krijgen, zodat je deze in augustus weer uit kunt geven.

Voor elke €60 die je besteed aan Stampin' Up! producten ontvang je een bonus coupon van €6, welke je in augustus kunt spenderen aan een item van jouw keuze!

Er is vanaf 2 augustus a.s. een exclusieve bundle verkrijgbaar, genaamd Thoughtful Branches. Je zou bijv. dit tijdelijke product kunnen aanschaffen en hiervoor je coupons in kunnen zetten voor een geweldige deal!
Er is geen limiet op het aantal coupons je kunt ontvangen, simpelweg voor iedere €60 die je spendeert (exclusief verzendkosten)

Jouw bonus coupon zal aan jou worden gemaild. De coupons kunnen niet worden vervangen wanneer je ze kwijt bent, dus bewaar de mail en je code goed, print het uit en leg het op een veilige plaats klaar om in augustus uit te geven.


Hier is een sneakpeek van de exclusive Thoughtful Branches bundel.
Deze bundle is verkrijgbaar vanaf 2 augustus a.s.
Je kunt je coupon spenderen aan deze bundle of ieder andere Stampin' Up! product van jouw keuze!

Op 16 juli a.s. doe ik weer een verzamelbestelling.
Mocht je mee willen bestellen en van deze actie willen profiteren laat het me dan weten via carooskaartjes@hotmail.nl
Wil je liever persoonlijk contact en telefonisch bestellen? Stuur me dan een mailtje met je telefoonnummer, dan bel ik je even op!

Wil je liever zelf een bestelling doen en het bij je thuis ontvangen? Ook dat kan!
Neem gerust contact met me op via bovenstaand emailadres.
Ik help je graag!

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: