"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Greatest Greetings - deel 3

Pagina's

16 juni 2016

Stampin' Up! Greatest Greetings - deel 3


www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

Vandaag een fleurig en fris kaartje met de Greatest Greetings. 
Voor dit kaartje heb ik eerst de bloemen gestempeld en daarna heb ik deze met een masker afgeplakt en de gele tekstjes van de Greatest Greetings gestempeld. 
Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van inspiratie van Pinterest, volgens mij van 1 van mijn favoriete Canadese collega's Krista Frattin.

Ik heb je de afgelopen week willen laten zien dat je met deze tekstjes ook hele leuke achtergrondjes kunt maken en dat je ze niet alleen als een tekst voor een kaart hoeft te gebruiken.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Met de notecards heb ik nog een eenvoudigere variant gemaakt.
De bloemen heb ik ingekleurd met markers en een blenderpen.

Ik wens je een fleurige dag toe! Mocht je nog even tijd hebben en heb je toevallig ook de Greatest Greetings stempelset in de kast staan? Doe dan nog even gezellig mee met What Will You stamp #68.

Tot Stempels!

Photobucket

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via Caro's Kaartjes.
Wil je een bestelling plaatsen? Stuur dan een mailtje naar: carooskaartjes@hotmail.nl
Je kunt op ieder gewenst moment bestellen.
Op 17 juni a.s. verzamel ik weer bestellingen voor de verzamelbestelling van aankomend weekend. Heb je nog vragen of wil je meer weten? Mail me gerust!

Product List

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: