"/""" Caro's Kaartjes: Speciale Stampin' Up! weekactie van Caro's Kaartjes

Pagina's

22 juni 2016

Speciale Stampin' Up! weekactie van Caro's Kaartjes


Hoi hoi,

Het weer is de afgelopen dagen om te huilen.
Maar het is wel lekker weer om te freubelen.
Daarom heb ik deze week 2 speciale acties voor je in petto.
Deze week bied ik 2 wat duurdere bundels aan met korting.
Hiervoor zoek ik per actie 6 deelnemers om deze korting te kunnen geven.

www.carooskaartjes.blogspot.com
*klik op foto voor vergroting*

De Letters For You bundel is best een prijzige bundel, al krijg je wel veel voor je geld.
Voor degene die deze set toch wel graag willen hebben
 heb ik leuk nieuws!
Deze week kun je deze set aanschaffen voor €125.
Dit scheelt je €35!!
Dat lijkt me de moeite waard.

Om dit aan te kunnen bieden heb ik 6 mensen nodig,
 die deze bundel met deze korting willen aanschaffen.
Geef dus even aan me door wanneer je hier interesse in hebt!

Zodra ik 6 deelnemers heb, zal ik de bundels bestellen.
Deze actie is slechts geldig tot en met 28 juni a.s.
Zorg dus, dat je je voor deze datum hebt aangemeld 
via carooskaartjes@hotmail.nl voor deze actie.


www.carooskaartjes.blogspot.com
*klik op foto voor vergroting*
Ook de nieuwe bundel met de nieuwe Nederlandse teksten 
is op deze manier in de aanbieding.
Bij 6 deelnemers aan deze actie kan ik de Recht uit het hart bundel
 aanbieden van €72 voor €60
Dat scheelt toch weer €12

Aanmelden voor deze actie kan ook via carooskaartjes@hotmail.nl

Zodra er 6 deelnemers zijn worden de bundels besteld.
Ook deze actie is slechts geldig tot en met 28 juni a.s.
Vergeet je niet aan te melden voor deze datum 
om van deze korting te kunnen profiteren.

*EXTRA KORTING*
Meld je je aan voor beide acties met korting, dan krijg je van mij €5 extra korting.
-alleen bij 6 deelnemers voor beide acties-

Ik hoop dat ik een aantal mensen heel blij kan maken door deze actie!


Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: