"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Guy Greetings

Pagina's

26 mei 2016

Stampin' Up! Guy Greetings


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - Kijk voor meer inspiratie eens op www.carooskaartjes.blogspot.com

Hoi hoi,

Mannenkaarten vind ik altijd lastig. Maar met de Guy Greetings stempelset wordt het opeens toch wel erg leuk! Zeker als je dit combineert met een paar mooie kleurtjes.

Vandaag laat ik jullie graag een leuke fun fold kaart zien, die ik met deze stempelset heb gemaakt.

Stampim' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - Kijk voor meer inspiratie eens op www.carooskaartjes.blogspot.com

In de pocket past nog geld of een cadeaukaart. Erg handig als je op verjaarsvisite moet en je wilt bijv. een klus cadeaubon geven.

Op 3 juni a.s. geef ik een workshop mannenkaarten met deze stempelset. We gaan dan een mapje maken met 6 kaartjes en ben je op tijd klaar dan mag je deze kaart als bonusproject maken! 

Vrijdag 3 juni a.s.
Van 20.00 - 22.30 uur
bij mij thuis in Wateringen 
(bereikbaar met openbaar vervoer)

Kosten voor deze workshop bedragen €10

Dit is een leuke workshop voor zowel beginnende stempelaars als voor de wat meer gevorderden.
Kom jij ook gezellig aanschuiven? Dan maken we er een gezellig feestje van!

Opgeven kan tot en met 31 mei a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl


Tot Stempels!

Photobucket

2 opmerkingen:

Ruth zei

Wundervoll Caro!
Herzliche Grüße Ruth

GerJanne zei

Dit is een heel mooie stempel. Ik Heb de set in het echt gezien en daar kun je supergave mannenkaarten van maken.
Groetjes,
GerJanne

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: