"/""" Caro's Kaartjes: Gold fancy vellum foil moederdag cadeautjes

Pagina's

7 mei 2016

Gold fancy vellum foil moederdag cadeautjes

www.carooskaartjes.blogspot.com

Ik hoop dat je de blogpost van gisteren, met allerhande verpakkingen, leuk vond en lekker hebt gehopt langs alle mooie creaties!

Vandaag borduur ik nog even verder op de verpakkingen om te laten zien dat je deze leuke doosjes een totaal andere look kan geven dan ik gisteren liet zien.

Deze keer heb ik een takeout box en een tag a bag giftbox "aangekleed" met het mooie Gold Fancy foil vellum. Hetzelfde vellum heb ik van de week gebruikt in de zilveren variant op een kaartje. Dit kun je {hier} bekijken. Het is zulk gaaf spul!

www.carooskaartjes.blogspot.com

Om de takeout box heb ik een band gemaakt met een stuk wit (whisper white) kaartkarton en hieroverheen heb ik het vellum geplakt. Dit heb ik vastgemaakt met hier en daar een mini gluedot on de gouden strepen. Hierop heb ik een metallic doily gebruikt waarop ik een leuke tekst heb gestempeld uit de Homemade for you stempelset. Als finishing touch heb ik er nog wat kleine bloemetjes op geponsd met een ponsje uit het Itty Bitty accents punch pack.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Hetzelfde recept heb ik toegepast op de tag a bag giftbox, alleen heb ik hierop nog een extra label gemaakt.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Zijn dit geen leuke verpakkingen voor een moederdagcadeautje? Heel snel gemaakt en leuk te geven.
Je kunt ze bijv. vullen met overheerlijke bonbons. 

Zowel van het vellum als van de doosjes heb ik pakketjes in de aanbieding. Kijk even in de zijbalk van mijn blog, daar kun je een plaatje vinden. De pakketjes kosten €8,00 per stuk (excl. verzendkosten).

Mocht je interesse hebben in 1 of meer van de pakketjes stuur me dan gerust een mailtje; carooskaartjes@hotmail.nl

Op 13 mei a.s. verzamel ik weer bestellingen, dus mocht je e.e.a. mee willen bestellen dan hoor ik dat ook graag voor 12 mei a.s.

Ik wens je nog een fijn weekend.
En voor alle moeders een fijne moederdag gewenst morgen!

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: