"/""" Caro's Kaartjes: Art Specially Beurs - verslag van een geslaagde dag!

Pagina's

12 april 2016

Art Specially Beurs - verslag van een geslaagde dag!


Afgelopen zondag kon je me samen met een aantal ©Stampin' Up! collega's vinden op het ©Stampin' Up! workshopplein op de Art Specially Beurs in Nijkerk. De Art Specially beurs is een jaarlijks terugkerende beurs voor iedereen die het leuk vindt om creatief bezig te zijn met inkt, stempels en de daarbij behorende technieken. Het is zeker een aanrader om daar eens naartoe te gaan!

Op zondagochtend ging ik samen met Angélique al vroeg op pad, want we moesten om half 9 al aanwezig zijn, zodat we op het gemak alles klaar konden zetten voor de make and take.
De dames stonden al vooraf te popelen om naar binnen te mogen. Zoooo leuk om te zien!
Om 10.00 uur ging het feest compleet los....

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - www.carooskaartjes.blogspot.comStampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - www.carooskaartjes.blogspot.com

Er was genoeg te doen en te zien op deze beurs. Bij mij aan tafel kon men geheel gratis een leuke zakje met daarin een kaartje maken. 

De zakjes heb ik vooraf gestanst met de mini treatbag stans van ©Stampin' Up! en in elkaar gezet, anders zou de make and take helemaal lang duren. Voor de volgende keer moet ik toch maar iets verzinnen wat iets minder lang duurt geloof ik...oepsie!



Hier zie je een aantal enthousiaste make and takers driftig aan het werk. We hebben gebruik gemaakt van de ontzettende leuke Six Sided Sampler stempelset van ©Stampin' Up! en de daarbij passende hexagon pons. 

De dames hadden er schik in en iedereen ging tevreden weer verder struinen op de beurs na afloop van de make and take. 

Missie geslaagd wat mij betreft!

Onder degene die een bestelling vooraf of op de beurs hebben gedaan zou ik de Six Sided Sampler stempelset en de hexagon pons verloten. Hoog tijd om de winnares hiervan bekend te maken.....
rapapapapa...........de Six Sided Sampler stempelset + hexagon pons is gewonnen door:

Marjan Küppers

Marjan neem even contact met me op via carooskaartjes@hotmail.nl, zodat we kunnen kijken hoe deze stempelset en pons bij jou komt. 



Het was een komen en gaan van gezellige mensen aan mijn make and take tafeltje. 

Onder degene die deze make and take hebben mee gedaan, heb ik de inktpads waarmee we hebben gewerkt verloot. 

Rechts onder op de foto hierboven zie je Regina. Zij was deze dag de gelukkige winnares van maar liefst 4 inktpads (Pool Party, So Saffron, Pear Pizzaz en Basic Black archival inktpad). Wow! 

Op de valreep kon ik Regina nog bij de uitgang tackelen, zodat ze de inktpads meteen naar huis kon nemen. Regina, ik wens je ontzettend veel plezier met je nieuwe inktjes.

Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes; carooskaartjes@hotmail.nl - www.carooskaartjes.blogspot.com


Ik heb best veel voorbereiding aan deze dag gehad. Zo was ik o.a. druk met het maken van de make and take pakketjes, maar ook met nog wat extra voorbeeldjes voor een leuke display. Deze zie je hierboven op de foto. 

Al met al kun je wel zeggen dat het een zeer geslaagde dag was! Het was dus alle vooraf stress zeker waard!! 

Tot Stempels!


Photobucket

2 opmerkingen:

Miranda V zei

Je hebt er werk van gemaakt zeg, heel leuk en mooi gedaan. Fijn dat het het zo een geslaagde dag was!

Marjan zei

Wat een leuk verslag om te lezen met foto's en al! En ....whaaaahaahh... wat lees ik nou, heb ik gewoon die leuke prijs gewonnen!! Super zeg! Dank je wel! ga je meteen mailen :)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: