"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de hoofdrol - Playful Pals

Pagina's

16 maart 2016

Stempelset in de hoofdrol - Playful Pals




Hoi hoi,

Misschien had je het al in de gaten, maar deze week lukt het me niet om aan te haken bij Hélène voor de Stempelset in de hoofdrol. Dit komt, omdat ik momenteel wat extra moet werken en daardoor wat minder tijd heb om lekker creatief bezig te zijn. Stampin' Up! doe ik als hobby en daarnaast heb ik nog een "gewone" baan, waarbij ik in maart en in september altijd een aantal weken wat uurtjes extra maak. Wat wel weer lekker is, want hierdoor kan ik weer wat meer vrij zijn met de vakanties van de kinderen. Dus tsja, mij hoor je niet klagen hoor!

Om toch een beetje van de partij te kunnen zijn heb ik voor jullie een aantal van mijn favoriete pins op een rijtje gezet met de Stempelset die deze week in de hoofdrol staat, nl. de Playful Pals. Een super leuke set!



Zo heeft Debbie Henderson er een lief uilenkaartje mee gemaakt. Is het geen schatje?



En wat dacht je van de monsterkaartjes van Dena Rekow?? Monsterlijk leuk toch?!



Kikkers zien we vaak in mannelijke variaties, maar Sue Vine maakte deze kikkerbabe. Ik vind haar te gek!

Hopelijk heb ik jullie zo toch een beetje kunnen inspireren voor deze geweldige set stempels met bijpassende stansen, waar veel mogelijkheden mee zijn.

A.s. vrijdag ben ik helaas ook weer Sjaak Afhaak, maar dan heb ik wel een andere leuke blogpost voor je in petto. Kom je dan weer even langs?

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: