"/""" Caro's Kaartjes: Verjaardagsenvelopkaartjes - Global Design Project #023

Pagina's

20 februari 2016

Verjaardagsenvelopkaartjes - Global Design Project #023


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes - carooskaartjes@hotmail.nl - www.carooskaartjes.blogspot.com


Twee weken geleden deed ik mee met de kleurenuitdaging van het Global Design Project. Toen kreeg ik een speciale vermelding. Wow, wat leuk!! Vorige week lukte het me helaas niet om mee te doen, omdat ik de griep kreeg, maar voor de uitdaging van deze week had ik nog een creatie liggen die ik nog niet heb laten zien. Wat een mazzel!


http://www.global-design-project.com/2016/02/global-design-project-023-theme.html


De uitdaging van deze week is namelijk ballonnen! Hoe leuk!!
In januari jl. waren mijn neefjes jarig (tweeling) en voor hen heb ik met het Envelope Punch Board een leuke verjaardagsenvelop met bijpassend kaart gemaakt.

Wist je dat het Envelop Punch Board deze week in de aanbieding is? Echt een aanrader! Je kunt er zoveel verschillende creaties mee maken. Zo ook deze leuke envelopkaartjes. Dit weekend doe ik een verzamelbestelling, dus mocht je nog mee willen liften stuur me dan even een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes - carooskaartjes@hotmail.nl


De envelop heb ik gemaakt met design papier van Stampin' Up! Deze leuke papiertjes komen uit het papierblok It's My Party Designer Series Paper Stack. Om de envelop heen heb ik een band gemaakt om de envelop te sluiten van een bijpassend papier. Het moest natuurlijk wel een beetje stoer zijn voor de jongens, dus heb ik gekozen voor een mintgroene kleur (Mint Macaroon) in combinatie met zwart.


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes - carooskaartjes@hotmail.nl


In de envelop heb ik een dubbelgevouwen kaartje gemaakt met een sluiting aan de bovenkant, zodat ik er een cadeaukaart of wat geld tussen kon doen.

Voor deze creatie heb ik gebruik gemaakt van 2 stempelsets die ik erg leuk met elkaar vind combineren, namelijk Party wishes en Party with cake. De stempelset Party wishes is verkrijgbaar in een bundle samen met 3 ernstig leuke bijpassende ponsjes. Hiermee kun je je hart ophalen voor al je verjaardagskaarten!


Stampin' Up! producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes - carooskaartjes@hotmail.nl


Natuurlijk heb ik e.e.a. even feestelijk ingepakt. Ik heb de envelopjes in een transparant zakje verpakt en er kleine zilveren sterretjes ingedaan voor een extra feestelijk effect. Deze sterretjes heb ik gemaakt met de confetti stars punch, welke ook deze week in de aanbieding is!




Hier is nog even een overzichtje van alle producten die deze week in de aanbieding zijn. 

Let op: deze aanbiedingen gelden tot en met a.s. dinsdag. Zit er iets voor je bij dat je wilt bestellen laat het me dan even weten via carooskaartjes@hotmail.nl Dit weekend gaat er nog een verzamelbestelling uit.

Nog steeds geldt, dat je een gratis Sale A Bration product mag uitzoeken bij €60 aan Stampin' Up! bestelling. Deze actie geldt nog tot en met 31 maart a.s.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn envelopkaartje vinden! 

Je hebt nog tot a.s. maandag 10.00 uur om ook mee te doen met deze Global Design Project uitdaging. Doe je ook gezellig mee?

Een heel fijn weekend gewenst.

Tot Stempels!

Photobucket

7 opmerkingen:

Paula Dobson zei

How much fun! Your nephews will love just opening the bags with all that confetti in them! Love your colour scheme too Caroline. So glad you could play at Global Design Project with us.

Caro's Kaartjes zei

Thank you Paula. It was so much fun making these as well. My nephews were pleased, but the content was even better :)

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Hele leuke kaartjes en envelopjes gemaakt.
Groetjes Ingrid

Caro's Kaartjes zei

Dank je Ingrid!

Cheryll Miller zei

This is a lovely card and envelope combo Caro, love the balloons punched out of dsp! So fun to package with the glitter!

Brian King zei

Such a beautiful combination of blues. I love these cards! I'm so glad you played along with this week's Balloons Theme Challenge at the Global Design Project - thanks!

Unknown zei

Love these clean and simple cards. The colors are my favorite and I enjoy the way you have wrapped them with the confetti Thanks for playing with Global Design Project.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: