"/""" Caro's Kaartjes: Global Design Project #024 - Case the designer

Pagina's

27 februari 2016

Global Design Project #024 - Case the designer



Hoi hoi,

Van de week heb ik deze shakerkaart nog gemaakt. Ik had toch mijn blauw met groen nog uit de kast liggen van het Pedal Pusher kaartje, dat ik een paar dagen terug liet zien. Zonde om er niet nog iets mee te doen! Het is zo'n leuke frisse combinatie van kleurtjes.

Deze shakerkaart is een case van een kaartje van mijn super getalenteerde upline Michelle Last. Toen ik het kaartje van Michelle zag, wist ik meteen dat ik er een jongensvariant op wilde maken. Met dit kaartje doe ik mee aan de uitdaging van het Global Design Project #024- case the designer Michelle. Voor de uitdaging heb je nog tot a.s. maandag 10.00 uur de tijd om mee te doen, wanneer jij ook met deze case uitdaging aan de slag zou willen.




Voor de shaker heb ik gekozen voor een stervorm, gemaakt met de medium star punch. Hierin heb ik kleine sterretjes gemaakt met zilver glimmer papier en de Confetti Star punch gestopt.

Voor een extra feestelijk accentje heb ik nog het zilveren glitter washi tape gebruikt, wat nu als Sale A Bration product te verkrijgen is bij een bestelling van €60. Je krijgt dan 3 rolletjes van dit leuk glitter tape in de kleurtjes zilver, goud en wit. Als dat geen feestje is...




Nou, ik heb wel zin in een feestje...jij ook? 
Wij moeten nog heel even wachten op het feestje tot 2 maart, want dan is Bas (mijn partner) jarig. 

Ik wens jullie nog een heel fijn weekend!


Tot Stempels!

Photobucket

De gebruikte materialen van Stampin' Up! zijn via mij verkrijgbaar carooskaartjes@hotmail.nl:
-Op 4 maart a.s. is er weer een verzamelbestelling, voor iedereen die mee wil liften-

138293 Medium Star Punch
135861 Confetti Stars Punch
135314 Silver Glimmer Paper
140672 Party With Cake Clear-Mount Stamp Set
138432 2015-2017 In Color Designer Series Paper Stack
138296 Washi Label Punch
106577 Night Of Navy A4 Cardstock
140931 Basic Black Archival Stampin’ Pad
126199 Stampin' Pierce Mat
126189 Paper-Piercing Tool
138371 Updated Essentials Paper-Piercing Pack

3 opmerkingen:

Jess zei

Fabulous card Caroline! I love the colours and that you kept the shaker component. It's so fun! Thanks so much for joining in the Global Design Project!

Brian King zei

Caroline - this card is a party! I love the details and your fun shaker star. Thanks you so much for playing along with this week’s CASE the Designer Challenge at Global Design Project – I’m glad you did.

Stampin' Dolce zei

OMG!!! I just did a card with this color scheme this morning! It will be on my blog on Wednesday! Love it! Thank-you for playing along with the Global Design Project!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: