"/""" Caro's Kaartjes: What I love...

Pagina's

4 januari 2016

What I love...

Hoi hoi,

Weet je what I love....???
Dat de kerstvakantie over is en het "normale" leven weer gaat beginnen, lekker met regelmaat enzo.
Oh ik hou ervan!

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind vakantie ook heerlijk, maar zeker zo naar de kerst en al die feestdagen verlang ik echt weer naar de normale regelmaat van alle dag.

En weet je what I love even more...???
Dat we nog maar 1 nachtje hoeven slapen, voordat de nieuwe Lente/zomer catalogus van start gaat en daarmee ook meteen de SALE-A-Bration! 


www.carooskaartjes.blogspot.com


Sale-A-Bration is echt de leukste periode van het jaar! Want zeg nou zelf, wie wil er nu niet een GRATIS product bij een bestelling ontvangen. Dat is toch SUper?!
Bij iedere €60 euro aan bestelling mag je vanaf morgen 1 product uit de speciale SALE-A-Bration folder zoeken.

Vandaag laat ik jullie graag kennismaken met de stempelset What I love, welke in de SALE-A-Bration folder staat en dus GRATIS te kiezen is bij een bestelling vanaf €60. 

Bovenstaand kaartje gaan we a.s. vrijdag maken tijdens mijn SALE-A-Bration Kick Off feestje.

Ik heb de stempelset What I love gecombineerd met musthave stempelset uit de lente/zomer catalogus, namelijk de Timeless textures. Deze set is net als de Gorgeous Grunge stempelset, zo'n beetje overal mee te combineren. Deze set is ook vooral heel fijn voor achtergrondjes. Zo heb ik op deze kaart de stipjes gebruikt als een soort opvulling tussen de bloemen en het ruitjespatroon als achtergrond op de basiskaart.

Wat ook niet mag ontbreken in je verzameling is een set met leuke teksten. Daarom heb ik voor de tekst van deze kaart gekozen voor een tekst uit de stempelset Suite Sayings. Dit is ook een nieuwe stempelset uit de nieuwe Lente/zomercatalogus.


www.carooskaartjes.blogspot.com


De bloemen zijn dus zoals gezegd uit de SALE-A-Bration stempelset What I love, welke dus alleen te verkrijgen is wanneer er een bestelling van €60 geplaatst wordt en je deze set uitzoekt als jouw GRATIS item.

Om de bloemen nog specialer te maken, heb ik een klein beetje glitter toegevoegd met de Wink of Stella Clear. Nog zo'n mooi nieuw product van Stampin' Up! Dit staat met stip bovenaan mijn favoriete lijstje op dit moment.

En niet alleen op het mijne.
Mijn Amerikaanse collega Janet Wakeland heeft over dit wonderlijke goedje 2 leuke filmpjes gemaakt met gebruiksmogelijkheden. Deze deel ik graag met jullie:





Je moet het maar verzinnen...Wink of Stella op sneeuwfoto's toepassen! De mogelijkheden zijn eindeloos!!

Wanneer je zowel de Timeless Textures stempelset, de Suite Sayings stempelset, wink of stella en een setje notecards en envelopes koopt, dan heb je bij elkaar genoeg om deze mooie What I love stempelset gratis uit te zoeken. Bedenk je eens wat een boel leuke kaartjes je hiermee kunt maken!

A.s. vrijdag verzamel ik weer bestellingen. Mocht je iets uit de nieuwe lente/zomer catalogus willen bestellen, zodat je wellicht een SALE-A-Bration item mag uitkiezen, stuur me dan gerust een mailtje via carooskaartjes@hotmail.nl

Vandaag is ook de allerlaatste dag dat je je op kunt geven voor mijn SALE-A-Bration kick-off feestje van a.s. vrijdag. Deze wordt zowel 's morgens om 9.30 uur  als 'avonds om 20.00 uur gehouden. Kosten bedragen €10 of gratis bij een bestelling vanaf een bepaald bedrag. Wil jij nog deelnemen? Laat het me dan vandaag nog weten, want er is nog maar heel beperkt plek! carooskaartjes@hotmail.nl

Heb jij nog geen lente/zomer catalogus en wil je er wel graag 1 ontvangen? Mail me gerust via bovenstaand mailadres, dan stuur ik je er eentje toe tegen de verzendkosten. Bij de eerste bestelling van €25 of meer krijg je je verzendkosten terug.

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: