"/""" Caro's Kaartjes: Stempelset in de hoofdrol - Botanical blooms

Pagina's

27 januari 2016

Stempelset in de hoofdrol - Botanical blooms



Vandaag is het een beetje dubbelfeest, want ik heb eerst de stempelset in de hoofdrol in de aanbieding voor jullie en dan straks om 22.00 uur is er nog een blogpost, want ik doe mee aan een Internationale bloghop! Dus mis het niet!

Maar first things first...

Deze week hebben Hélène en ik de Botanical Blooms bundle in de hoofdrol.
Om je eerlijk de waarheid te zeggen was dit niet de eerste set waar ik echt heel enthousiast over was, maar ik moet zeggen nu ik ermee heb gewerkt ben ik echt totaal van gedachte veranderd. Wat een geweldige bundle! Ik heb echt Super veel plezier gehad met de stansen en dat laat ik je graag even zien.


www.carooskaartjes.blogspot.nl voor meer inspiratie en informatie over Stampin' Up!

www.carooskaartjes.blogspot.nl voor meer inspiratie en informatie over Stampin' Up!


Voor dit projectje heb ik gekozen om te werken met de kleuren gebroken wit, Bermuda Bay (blauwgroen), Melon Mambo (knalroze), Cucumber Crush (fris groen) en crumb cake (kraft - bruin).
Met het envelope punch board heb ik een kaartenvelopje gemaakt, waarin je geld of een cadeaukaart kunt doen. Leuk om cadeau te geven!



www.carooskaartjes.blogspot.nl voor meer inspiratie en informatie over Stampin' Up!


In het envelopje heb ik een klein kaartje verstopt, zodat je ook nog een boodschap kunt schrijven voor de jarige. Je ziet het op de foto niet heel goed, maar voor deze creatie heb ik het prachtige shimmery white kaartkarton gebruikt. Dit is SUper mooi papier met een subtiele glans wat net off white is.


www.carooskaartjes.blogspot.nl voor meer inspiratie en informatie over Stampin' Up!


www.carooskaartjes.blogspot.nl voor meer inspiratie en informatie over Stampin' Up!


Ik had nog wat bloemetjes over, dus ik heb er nog een gewoon verjaardagskaartje bij gemaakt.
Erg vrolijk werd ik hiervan. Ik hoop jullie ook!

Neem ook even een kijkje bij Hélène, want zij heeft ook weer iets leuks gemaakt!

Hieronder zie je nog een lijstje met alle gebruikte materialen.
Deze zijn uiteraard via mij bestelbaar, mocht je er iets tussen zien voor je gading.
Je kunt op ieder gewenst moment bestellen en op 5 februari a.s. doe ik weer een verzamelbestelling voor mensen die daar gebruik van willen maken.


Built for Free Using: My Stampin Blog




Tot Stempels!

Photobucket

2 opmerkingen:

Miranda V zei

Je hebt ze prachtig in de spotlights gezet! Hele mooie enveloppe en kaartjes heb je met de bloemen gemaakt. Dit is echt zo een set die je uitgewerkt moet zien op een kaart, de afbeelding van de set op zich spreekt mij ook niet echt aan.

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Prachtige pocket en kaartjes gemaakt, de bloemen zijn ook zo mooi!
Groetjes Ingrid

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: