"/""" Caro's Kaartjes: Stamping and Blogging #115

Pagina's

29 juli 2015

Stamping and Blogging #115


Iedere woensdag heeft Stamping and Blogging een schets uitdaging voor je genaamd Sketch & Stamp. Je kunt jouw uitwerking van de sketch {hier} uploaden om mee te doen. De afgelopen week hadden we 2 Nederlandse inzendingen. Hartstikke leuk! Maar wij zouden het leuk vinden als meer mensen mee zouden doen en laten zien wat zij maken met de schets. Hierbij gaat het vooral om het delen van Stampin' inspiratie.




Deze week heb ik weer voor neutrale kleuren gekozen om mijn schets uit te werken. Eigenlijk niet geheel toevallig, want dit waren allemaal restjes die nog op mijn bureau lagen. Zo is het uitgestane Hello een restantje van een eerder uitgestane Hello. Waarom zou je alleen het uitgestanste woord gebruiken als je het allebei prima kan gebruiken! De geembosste vlinder achtergrond herkennen jullie vast nog van de vorige week. Ja, dit was het overbleven deel. Deze embossingmal is namelijk iets breder dan de normale embossingmallen, wat erg fijn is!




Eerst had ik sterretjes op de hoekjes geplakt, maar dat vond ik combinatie met de vlinder achtergrond toch niet zo. Nee, daar moesten toch vlindertjes bij, maar zwarte vlindertjes vond ik nu ook weer niet zo vrolijk, dus heb ik er vellum vlindertjes overheen geplakt om het zwart een beetje te verzwakken.
Streepjes, stipjes en vlinders...en neutrale kleurtjes...met een touch glitter...dat is helemaal mijn ding.

Mijn collega's van Stamping and Blogging hebben ook weer SUper gave creaties gemaakt deze week. Ga gezellig eens een kijkje nemen op hun blogs, dus hop gezellig door naar...


Amy Koenders - USA
Lee Conrey - USA
Patrice Halliday-Larsen - Nieuw Zeeland
Claire Daly - AustraliĆ«
Marine Wiplier - Frankrijk
Kerstin Kreis - Duitsland
Erna Logtenberg - Nederland (doet deze week helaas niet mee
Caroline van der Straaten - Nederland (dat ben ik)


Tot slot het gebruikelijke overzichtje van producten dat ik voor deze kaart heb gebruikt:


Built for Free Using: My Stampin Blog



Deze kaart was onbedoeld zonder maar 1 stempel tot stand gekomen. En zo zie je maar weer dat je ook zonder stempels uit de voeten kunt met Stampin' Up!

Tot Stempels!

Photobucket

4 opmerkingen:

Sandi MacIver zei

lovely layout and layers on this card Caroline, turned out spectacularly

stampwithamyk zei

Awesome card Caro! I love the way that you used the negative from the die cut for your sentiment. Great colors and design!

Shelagh Freemantle zei

I love it all....great textures and the background paper for your picture calls to me also. Fabulous card Caro!!! Hugs from Shelagh.

Shelagh Freemantle zei

Love all of this card.....and also the background for the picture... Great paper. Nice use of different textures. Hugs form Shelagh.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: