"/""" Caro's Kaartjes: Druk, druk, druk, druk, druk, maar toch zo stil...../ Wekelijkse aanbiedingen

Pagina's

10 juni 2015

Druk, druk, druk, druk, druk, maar toch zo stil...../ Wekelijkse aanbiedingen

Hoi Hoi,

Het is een beetje stilletjes op mijn blog. Hebben jullie me al gemist?
Ik ben er nog hoor, maar ik ben op het moment een beetje druk met een aantal zaken.




Zo ben ik samen Hélène druk bezig met de voorbereidingen voor een gezellige creatieve dag voor demonstratices, welke eind juni gaat plaats vinden. Ik ben zo benieuwd hoe dit gaat worden.
Deze keer heb ik het niet alleen voor mijn team georganiseerd, maar zijn alle demonstraties welkom. Het is de bedoeling dat het een gezellige relaxte dag wordt, waarin we met z'n allen een paar leuke projecten gaan maken.

Ook zijn we druk bezig om een locatie te vinden, zodat we deze dag ook voor mensen die geen demo zijn, maar wel graag creatief bezig zijn kunnen organiseren. 

Daarnaast ben ik druk bezig geweest aan een opdracht voor het Creative Support Team van Stampin' Up!
Dit team maakt in opdracht van Stampin' Up! projecten voor publicaties of andere marketing doeleinden. Helaas kan ik er nog niet zoveel over zeggen en mag ik het nog niet laten zien.

A.s. vrijdag doen we een bloghop met het Creative Support Team met leuke projecten gemaakt met het nieuwe giftbag punchboard. Hopelijk kom je dan nog even een kijkje nemen en hop je lekker mee!





En dan ben ik natuurlijk ook nog bezig geweest aan mijn Catalogus Premiere Feestje van aankomende zaterdag. Zo dadelijk ga ik dat verder voorbereiden, maar niet voordat ik jullie de nieuwe Weekly Deals heb laten zien:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Wat zijn ze weer gaaf!! Al deze producten zijn slechts 1 week lang met 25% korting verkrijgbaar.
Dus sla nu je slag en sla alvast wat goud en zilver lint in voor je kerstkaarten!

A.s. weekend verzamel ik weer bestellingen. Wil je mee bestellen laat het me dan voor zaterdagavond 19.00 uur weten via: carooskaartjes@hotmail.nl

Zo zie je maar weer, al met al een drukke boel, maar wel allemaal leuke dingen in het vooruitzicht!

Kom je vrijdag een kijkje nemen bij de bloghop en mee hoppen?
Dan ga ik nu verder met mijn Stampin' Up! voorbereidingen voor het catalogus feestje, wat weer een gezellige boel beloofd te worden!

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: