"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! - Dutch Regional Event 23 mei 2015

Pagina's

24 mei 2015

Stampin' Up! - Dutch Regional Event 23 mei 2015

Gisteren werd er ter ere van de lancering van de nieuwe catalogus in het Van der Valk hotel in Duiven een Stampin' Up! evenement gehouden voor alle Nederlandse demonstratices.
Het was weer een gezellige boel!



Samen met Angelique, Eveline en Sandra was ik op vrijdag al afgereisd naar Duiven. 
Dat vonden wij wel zo relaxed!  
Even lekker genieten van "The Good Life!"




Eveline en Sandra zaten al aan de borrel toen we aankwamen, dus Angelique en ik konden zo aanschuiven. Daarna hebben we heerlijk met z'n viertjes gegeten en lekker gelachen.




's Avonds hebben we in de bar mijn swaps (ruilkaartjes) nog zitten stickeren. Je zag de andere gasten kijken zo van "Wat zijn die nu aan het doen?! ". Het was SUper gezellig!

Maar we moesten al vroeg op, dus we konden het niet zo laat maken. 



Het was wel zo relaxed om ter plaatse nog even heerlijk te kunnen genieten van het ontbijtbuffet!



Aan zo'n ontbijtje kun je gerust wennen!

Na het ontbijt moesten we nog opschieten, want het evenement zou al snel beginnen! Er was weer een heel programma.




Zo gaven collega's Miranda en Carmen een demonstratie.
Uit ervaring weet ik dat dat geen eitje is, dus ik heb zwaar waardering voor deze dames.
Ga er maar aan staan! Goed gedaan chica's!



Maar er moest ook nog even "gewerkt" worden. Hier zitten we te zwoegen op een paar omreken sommen. Het is allemaal nog even wennen aan de veranderingen die gaande zijn binnen Stampin' Up! maar met een beetje geduld komen we er vast uit. Gelukkig hadden we van Stampin' Up! een mooie rekenmachine gekregen om het allemaal wat makkelijker te maken. 



Natuurlijk was er ook nog even tijd om iets leuks te maken. We mochten lekker even aan de slag met de gloednieuwe stempelset Awesomely Artistic. Wow, wat een bjoetie! En wat is deze mooi te combineren met de nieuwe In Color kleuren.

Joehoe....Eveline waar was je nou??!!

Photobomb!



Wat is het toch iedere keer weer een feestje om iedereen weer te zien! Zowel alle leuke mensen uit mijn team als alle anderen.


Lekker stel ongeregeld!

Om af en toe even lekker gek te kunnen doen! Dat krijg je ervan na al die rekensommen!



Natuurlijk mocht de gebruikelijke selfie met Sandra niet ontbreken. Dit is toch een beetje ons "dingetje" bij ieder evenement.



Ja, ik kijk echt weer terug op een fantastische dag! En als bonus had ik ook nog een gelukje tijdens de prize patrol! Wie had dat nu gedacht?! WOW! Echt gaaf, want het is een stempelset en leuke gestippelde glassine zakjes, die al hoog op mijn verlanglijstje stonden.
EN....als toetje kregen we nog een mooie Stampin' Up! tas, een catalogus EN een Amerikaanse stempelset, welke niet in Europa te verkrijgen is. Nu had ik deze al, dus deze gaat verloot worden tijdens mijn Catalogus Première feestje op 13 juni a.s.! 
Ja, ja, we zijn weer super verwend.




Eigenlijk zou ik meteen na afloop naar huis gaan, maar zeg nou zelf, het is toch veel te gezellig om even met z'n allen na te tafelen?!



En toen was het helaas echt tijd om weer naar huis te gaan....



Maar wat is er nu leuker dan nog even een rondje te lopen in de nieuwe catalogus?!

Wat een geweldige dag. Dank aan alle aanwezigen voor de gezelligheid! Ik heb echt genoten.

Tot Stempels!


Photobucket

3 opmerkingen:

Miranda V zei

Het klinkt als een waar feestje, leuk! En wat een geweldige swap had je gemaakt. Helemaal gaaf qua kleuren en opmaak!!

Sarah zei

Wat een leuke dag voor jou !
Liefs ☆ Sarah ☆

Kerstin Kreis zei

hahahaha :-D so many funny pictures :-) I love you girls, I wish I was there with you :-*

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: