"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! leadership swaps

Pagina's

2 februari 2015

Stampin' Up! leadership swaps


www.carooskaartjes.blogspot.com

Afgelopen week ben ik samen met een aantal Nederlandse, Engelse en Duitse demonstratrices afgereisd naar Orlando Florida, om daar deel te nemen aan een bijeenkomst van Stampin' Up!

Het mooie van deze reis is, dat je de kans hebt om demonstratrices van het andere continent te ontmoeten. Deze dames hebben een jarenlange ervaring en zeg nou zelf, wat is er nu leuker dan je 
grootste creatieve idolen ontmoeten?

Natuurlijk werden er bij deze bijeenkomst ook ideetjes uitgeruild door middel van swapkaartjes (ruilkaartjes).
Speciaal voor deze gelegheid heb ik geprobeerd een clean and simple look te evenaren.
Hierdoor had ik snel een hoop leuke kaartjes in elkaar gefabriekt.
Ik heb gekozen voor de frisse kleurcombinatie daffodil delight (geel) en Smokey Slate (grijs).
Weer eens heel wat anders dan de kleurtjes die je van me gewend bent.

www.carooskaartjes.blogspot.nl


Laatst had ik zo veel plezier met het maken van de Perpetual Birthday Calendar Kit. Met de stempelset die bij deze kit horen kun je ook geweldig leuke kaartjes maken! Die kleine figuurstempeltjes zij te schattig! Op deze kaart heb ik de stipjes gebruikt om een achtergrond voor de vlinder te maken. De grote gele veeg onder de vlinder komt ook uit dee stempelset, Perpetual Birthday Calendar.
Natuurlijk mocht er geen vlinder op mijn creatie ontbreken, want het is inmiddels denk ik al wel bekend dat ik gek ben op vlinders! 
Deze vlinder is uitgestanst uit Smokey Slate (grijs) kaartkarton.
Om de vlinder makkelijker uit de stans te krijgen heb ik gebruik gemaakt van bakpapier.
Het witte bakpapier heeft zo'n mooie semi transparantie.
Dit wilde ik niet weggooien. Daarom heb ik het bakpapier onder de vlinder geplakt.

Verder heb ik nog een tekstempel en het kleine poststempeltje gebruikt uit de Basic Butterfly stempelset, om het geheel af te maken.
En zo heb je in een handomdraai een leuk kaartje...easy peasy!
Je zou het kaartje eventueel nog wat kunnen oppimpen met wat rhinestones of perfect pearls om je kaart wat meer glamour te geven als je dat leuk vindt.

Deze kaart heb ik met een aantal Internationale demonstratrices geruild.
Van de week zal ik jullie laten zien wat voor leuke kaartjes ik terug heb mogen ontvangen.

Tot Stempels!


2 opmerkingen:

Eveline zei

Ben ik even een bofferd! Mooie kaart Caro.
Eveline.

Susie Wusie zei

Wat een mooie kaart weer Caro!!!
Gave kleuren heb je hiervoor gebruikt!

Ook wil ik je nogmaals bedanken voor de blogcandy, ik heb de stempelset inmiddels gebruikt, en heb er een leuk (al zeg ik het zelf) kaartje mee gemaakt. Binnenkort komt deze op mijn blog.

Groetjes Suus

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: