"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! Koffie & Kaart

Pagina's

6 februari 2015

Stampin' Up! Koffie & Kaart



Iedereen heeft het tegenwoordig druk, maar we willen ook graag even een momentje voor onszelf.
Hier heb ik een oplossing voor gevonden!
Kom gezellig een uurtje op de koffie en maak meteen gezellig een kaartje!

Wil je niet alleen komen, neem dan gerust gezellig een vriendin mee.


Op de Koffie en Kaart woensdagen heb ik 3 x 1 uur inloop, waarvoor je wel moet reserveren in verband met de voorbereidingen!

Je reserveert dus een plaatsje voor een uur.
Wil je meerdere kaartjes maken, dan kan dat ook en reserveer je gewoon nog een uur.


De eerste sessie is van 9.00 - 10.00 uur
De tweede sessie is van 10.00 - 11.00 uur
De derde sessie is van 11.00 - 12.00 uur



De eerste Koffie en Kaart woensdag is op 18 februari a.s.!

Kom gezellig koffie drinken en een kaartje maken bij mij thuis in Wateringen 
(niet ver van Den Haag, Delft, Rijswijk Zoetermeer, Leidschendam en Voorburg, Maassluis, Vlaardingen, In het Westland).
Mijn huis is met openbaar vervoer bereikbaar met tram 16 en tram 17.


Kosten: €3,50 per sessie.
Dit is incl. koffie, wat lekkers en een kaartje maken (alle materialen zijn ingebegrepen).
Het is gratis bij een bestelling vanaf een bepaald bedrag.

Aanmelden graag via: carooskaartjes@hotmail.nl




Alle Koffie en Kaart woensdagen op een rijtje:

- 18 februari 2015
- 18 maart 2015
- 15 april 2015
- 20 mei 2015
- 10 juni 2015
- 8 juli 2015

Photobucket

5 opmerkingen:

Anne-Marie zei

Hoi Caro,
wat leuk bedacht zo'n koffie&kaart uurtje! Veel succes.
Groetjes, Anne-Marie

Cornelie zei

Wat een leuk idee Caro! Kijk of ik een keer bij je op "de koffie" kan komen...

Mariken zei

Wauw, alleen voor die koffie zou ik al komen, was het niet dat ik de hele week werk...helaas!!

Susie Wusie zei

Super leuk idee dit!!! Alleen zo jammer dat ik woensdag altijd moet werken....gaat mij dus helaas niet lukken om een bakkie te komen doen en een kaartje te komen maken. :-(

Groetjes Suus

Judith zei

Een heel leuk idee, Caro!

... als woensdag niet mijn werkdag was, dan zou ik zó op de koffie komen (-:
Heel veel plezier met je visite!

Groetjes, Judith

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: