"/""" Caro's Kaartjes: Stampin Up! bedankkaartjes *met video!*

Pagina's

13 februari 2015

Stampin Up! bedankkaartjes *met video!*




www.carooskaartjes.blogspot.nl


Vorige week ben ik op een avondje lekker in de weer geweest om een aantal van deze bedankkaartjes te maken.
Je kunt natuurlijk de tekst van dit kaartje aanpassen naar diverse gelegenheden, maar ik had in dit geval wat bedankkaartjes nodig.

Het leek me leuk om jullie eens te laten zien hoe ik zo'n kaartje maak.
Daarom heb ik er een videootje van gemaakt.
Veel kijk plezier!




Ik hoop dat jullie het een leuk filmpje vonden.

Het Itty Bitty Accents punch pack is 1 van mijn favoriete producten van Stampin' Up! dit jaar.
De kleine ponsjes in de vorm van een hartje, een sterretje en het bloemetje gebruik ik echt heel erg vaak. Dit was voor mij dus een goede koop! :)
Morgen zie je het hartje ook weer terug komen op mijn Valentijnsprojectje.
Zijn jullie al benieuwd?

Hieronder is nog een overzichtje van materialen die ik voor dit kaartje heb gebruikt.


Built for Free Using: My Stampin Blog


Mocht je dit kaartje na willen maken en niet alle producten in huis hebben, dan kun je natuurlijk in mijn webwinkeltje shoppen. Wanneer je op het plaatje van bovenstaande producten klikt, kom je automatisch bij het product in mijn webwinkeltje uit. Je kunt via deze weg bestellen met een creditcard.

Heb je echter geen credit card en wil je van deze aanbiedingen gebruik maken, dan kun je me een mailtje sturen; carooskaartjes@hotmail.nl

Bij iedere €60,00 mag je tot eind maart een GRATIS Sale-A-Bration product uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder!

Wil je het liever meteen van Stampin' Up! naar jouw huisadres verzonden hebben, dan kan dat ook!
De standaardverzendkosten zijn €5,95 en dan maakt het niet uit wat of hoeveel je besteld.

Heb je interesse in 1 van de producten uit de Wekelijkse Aanbiedingen van Stampin' Up! en/of producten uit de jaarcatalogus en/of de Lente/Zomer catalogus, mail me dan gerust; carooskaartjes@hotmail.nl

Ik help je graag!

Tot stempels!

Photobucket

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk filmpje!!
Groetjes Manouk

Anoniem zei

Via googje uw pagina gevonden, heel blij mee!! Wat een leuk filmpje!
Groetjes Manouk

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Leuke kaart en filmpje. Bedankt voor de de tip van de Tombow, nooit geweten dat je het aan 2 kanten kan gebruiken haha.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: