28 februari 2015

Stampin' Up! Balloon Bash workshop



WORKSHOP BALLOON BASH

Datum: vrijdag 13 maart 2015

Tijd: van 20.00 - 22.30 uur

Plaats: Wateringen (bij mij thuis)

Prijs: €12,50 euro
* bij een bestelling van €25 of meer krijg je €10 korting op de workshop



Wat gaan we maken?


Een leuk mapje met 3 kaartjes!
We gaan aan de slag met de stempelset Balloon Bash en het bijpassende Birthday Bash designpapier.




We gaan zowel het mapje als de 3 kaartjes met bijpassende envelopjes maken.

Kom jij ook gezellig aanschuiven?
Wees op tijd met reserveren, want er is maar beperkt plaats.
Opgeven kan tot en met zaterdag 7 maart a.s. via carooskaartjes@hotmail.nl

Tot Stempels!


Photobucket

1 opmerking:

  1. Wat een leuke cursus. Ik woon jammer genoeg veel te ver. Ik wens je wel veel succes. Leuk blog dat je hebt !
    Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om een berichtje voor mij achter te laten. Het is onwijs leuk om te zien wie mijn blog leest en wie mijn creatieve uitspattingen kan waarderen. Ik hoop dat je snel nog eens terug komt om te genieten van mijn nieuwste maaksels.
Creatieve groet,
Caro
*** Thank you so much for taking the time to leave a comment. I really appreciate it!!!