"/""" Caro's Kaartjes: Stampin' Up! teamcadeautjes!

Pagina's

25 januari 2015

Stampin' Up! teamcadeautjes!


www.carooskaartjes.blogspot.nl

Gisteren was het weer een feestje tijdens de jaarlijkse teambijeenkomst van alle Dutch Pinkies.
Er kxwamen Stampin' Up! demonstratrices uit 8 verschillende samen, want uiteindelijk zitten wij allemaal in hetzelfde team Pink Ladies/Lads, onderleiding van Michelle Last.

Omdat ik het SUper gaaf vond, dat de leden van ons team zich zo enthousiast hebben aangemeld voor deze bijeenkomst, heb ik voor iedereen uit ons team een kein cadeautje gemaakt.
En wat is het dan heerlijk dat Stampin Up! van die leuke standaard zakjes met schattige stipjes in het assortiment heeft, die je heel snel kunt veranderen in een SUper leuk kleinigheidje.
Met dank aan Becky Roberts (Inking Idaho) voor dit idee! 
Zij heeft ook een hele leuke variant gemaakt met bloemen.

Van de toppers op deze zakjes heb ik 2 verschillende varianten gemaakt met het design papier Best Day Ever uit de Sale-A-Brationfolder.

Nu maar hopen dat de meiden van ons team Creatieve Harten het een leuk aardigheidje vonden.

En dan is het nu tijd om even lekker bij te komen van alle SUper gave activiteiten van gisteren!

Ik wens jullie nog een fijne zondag!

Tot stempels!

 photo Caro_zps80cd9565.jpg

5 opmerkingen:

Monique zei

Hoi Caro, ik vond het een SUper leuk aardigheidje. Heel erg bedankt!

Susie Wusie zei

Ziet er weer erg gaaf uit Caro!!!! Top!

Sandra Korten zei

Tuurlijk vond ik het een leuk presentje. Wat een verrassing!! <3

gr
Sannie :)

GerJanne zei

Dat ziet er zeker leuk uit. Kan me niet voorstellen dat ze het niet leuk vonden.
Groetjes,
GerJanne

Gonne zei

Zeker weten dat ik het leuk vond. Was blij verrast toen ik het open maakte.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: