"/""" Caro's Kaartjes: Filmpje!! Stampin' Up! - Sale-A-Bration - Best Day Ever

Pagina's

3 januari 2015

Filmpje!! Stampin' Up! - Sale-A-Bration - Best Day Ever

Hallo allemaal,

Vandaag als extraatje nog even een filmpje voor jullie, waarin ik wat leuke producten uit de SALE-A-Bration folder laat zien.
En ik maak een kaartje na uit deze folder.
Helaas ben ik nog niet helemaal tiptop in orde en sluimerd de griep nog wat door en dat is te horen in het filmpje. 
Hopelijk hebben jullie een beetje geduld met me!

Veel plezier met het kijken naar het filmpje!



De kleuren die ik op het kaartje heb gebruikt zijn: Coastal Cabana, Calypso Coral en So Saffron.
Verder laat ik nog een stempelset zien, waarbij ik aangeef dat je duidelijk kunt zien welke blokken ervoor nodig zijn. Helaas is dit niet in beeld gekomen, maar dit staat onderaan op de doos vermeld.
Zooooo handig!

Oja, en mijn vouwbeen heb ik inmiddels weer gevonden hoor! Dat werkt toch een stuk makkelijker om die bloemetjes wat om te krullen. 

Graag tot morgen, dan gaan we door met aftellen!!

En vergeet niet dat je nog maar 2 dagen hebt om je op te geven om mee te spelen met YOU CAN CREATE IT! in januari! 
Op 5 januari a.s. sluit de inschrijving. 
Meer info over deze nieuwe uitdaging kun je {HIER} lezen.

Tot Stempels!

Photobucket

3 opmerkingen:

Stampidoe@gmail.com zei

Wat een leuk filmpje Caro. Heb een vraagje, waarom druk je die tekststempel een keer eerst af? Ik dacht eerst ze wil hem wat vager op het papier hebben, maar dat was het hem niet want je drukt daarna weer je stempel in je inktdoos.
Groetjes yvon

Judith zei

Leuk filmpje weer, Caro! De kaart is ook zo mooi!
Beterschap!

Susie Wusie zei

Geweldig weer een super leuk filmpje!!!! Ben echt fan van je filmpjes, zo leuk! Handige tips enzo. en leuke ideeen. Top!!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: