"/""" Caro's Kaartjes: In aantocht....SALE-A-Bration feestje!!

Pagina's

29 december 2014

In aantocht....SALE-A-Bration feestje!!


Nog heel even wachten en dan.......SALE-A-BRATION!!
SALE-A-Bration is de leukste periode in het Stampin' Up! jaar en duurt van 
6 januari a.s. tot en met eind maart.
Om dit te vieren geef ik op zaterdag 10 januari a.s. een feestje! 
Kom jij ook?


De mensen die Stampin' Up! al langer kennen weten dat er leuke voordelen zijn tijdens SALE-A-Bration, zoals gratis stempelsets, maar er zijn ook leuke extraatjes te verdienen als gastvrouw.
Voor februari en maart ben ik nog op zoek naar mensen die gastvrouw willen zijn op hun eigen SALE-A-Bration feestje.


Heb je interesse om gezellig met een aantal vriendinnen een paar kaartjes te maken?
Neem dan even contact met me op via carooskaartjes@hotmail.nl, dan prikken we een datum voor jouw SALE-A-Bration feestje!

Het leuke is dat tegelijk met de SALE-A-Bration folder ook de nieuwe Lente/Zomer catalogus uitkomt. 
Wil jij een exemplaar van beide ontvangen tegen verzendkosten? Laat het me weten en ik stuur ze naar je op! carooskaartjes@hotmail.nl
Maar je kunt ze natuurlijk ook GRATIS komen afhalen tijdens het feestje op 10 janari a.s.

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: