"/""" Caro's Kaartjes: For lots of joy at Christmas

Pagina's

25 december 2014

For lots of joy at Christmas


Vandaag wil ik graag iedereen die mijn blog leest en mijn creaties volgt, mijn lieve en trouwe klanten, mijn fantastische team, familie en vrienden en iedereen die mij de afgelopen 2 jaar heeft gesteund heel hartelijk bedanken en een heel fijne kerst toe wensen!
Ik hoop dat jullie gezellige kerstdagen zullen hebben samen met jullie familie en/of vrienden.

Deze kaartjes heb ik in een iets eenvoudigere versie als make and take op party's gedaan de afgelopen periode en ze zijn wonderwel ontvangen.
Ik realiseerde me opeens dat ik ze nog niet geblogd had, dus wat een betere timing dan op 1e kerstdag!


Hier zie je ook hoe de binnenkant versierd is.
De hoesjes zijn gemaakt met het envelope punch board, zoals ik ook al in mijn filmpje liet zien.
Ik zal onderaan deze post nog eens het filmpje uploaden, zodat jullie deze kaart voor volgend jaar nog na kunnen maken als je dat leuk zou vinden. 


De witte sneeuwsterren op het grijze (Smokey Slate) kaartkarton zijn gestempeld met de witte craft inkt van Stampin' Up!
  

En hier is nog een close-upje van het kaartje zelf. Wat zijn ze leuk hè die sequins (lovertjes en sneeuwvlokjes)!
Deze zijn nog tot 5 januari a.s. verkrijgbaar!!

En hier is het filmpje waar ik het over had. 
Zo zie je dat je met 1 kaartvorm toch hele verschillende kaartjes kunt maken.



Geniet lekker van de kerstdagen en van elkaar!

Tot Stempels!!

Photobucket

3 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

Wow Prachtige kaarten met bijpassend enveloppe, weer een mooi idee voor het volgende jaar , bedankt hiervoor,
fijne kersttijd en gelukkig , gezond en creatief 2015!!

Groetjes
Maria

martina's kaartjes zei

hele leuke creaties ! mooie kleurencombo
fijne feestdagen
grtjs,martina
x

Susie Wusie zei

Fijne dagen toegewenst!!!!

Groetjes Suus

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: