"/""" Caro's Kaartjes: Stempel en stans Stampin' Up! Wondrous Wreath *filmpje*

Pagina's

7 november 2014

Stempel en stans Stampin' Up! Wondrous Wreath *filmpje*



www.carooskaartjes.blogspot.nl

www.carooskaartjes.blogspot.nl

De kaart die ik heb gemaakt voor de schets van Stamping and Blogging deze week heeft mij geïnspireerd voor dit kaartje.
Ja, ik kon het toch niet laten om weer terug te schieten in de neutrale kleurtjes.
Nu ging ik voor het eerst de wondrous wreath stempelset gebruiken en zat even te vogelen hoe dat nu precies moest.
Er zijn verschillende meningen over hoe het nu het makkelijkst gaat.
Ik heb het e.e.a. uitgeprobeerd en voor mij werkte de optie die ik in het volgende filmpje laat zien het beste.




Het is nog steeds even wennen hoor, van die filmpjes maken!
Wat ik al zei, er zijn verschillende manieren om de wreath netjes uit te stansen.
Ik hou ervan als het een beetje snel kan en met niet teveel handelingen, zoals jullie op het filmpje wel kunnen zien.
Er zijn ook mensen die eerst het midden uit stansen en van daaruit gaan stempelen om  vervolgens de buitenkant te stansen.
Wat je ook doet...hou in ieder geval die lipjes in de gaten, zodat deze dezelfde kant op staan.
Dan maak je het een stuk makkelijker voor jezelf.

www.carooskaartjes.blogspot.nl

www.carooskaartjes.blogspot.nl

In het filmpje heb ik het voorbeeld gemaakt met Coastal Cabana en Bermuda Bay.
Natuurlijk wilde ik jullie ook het eindresultaat nog even laten zien.
En dit is het geworden!
De Nederlandse tekst heb ik gemaakt met de Rotary Stempel.
Die is zo fijn om je eigen tekstjes te kunnen maken! 
En die stempel geeft je ook een beetje een nostalgisch gevoel. 
Althans dat heb ik erbij, want wij hadden vroeger thuis ook van die rolstempels waarmee je een datum kon maken. Ken je die nog?
Dit is hetzelfde principe. Echt te leuk!

Op 13 november a.s. heb ik weer een bestelrondje.
En deze keer verloot ik onder iedereen die mee doet deze stempelset met super leuke tekstjes!


Wil je meebestellen? Mail dan je bestelling voor 13 november 20.00 uur door naar: carooskaartjes@hotmail.nl

Hier is nog een overzichtje van alle producten die ik op deze 2 kaarten heb gebruikt. Het leuke is dat wanneer je iets ziet wat je leuk vindt, je op het plaatje kunt klikken, zodat je meteen doorgeschakeld wordt naar mijn webwinkeltje, alwaar je meer details over de producten kunt lezen.
Mocht je via de webwinkel willen bestellen en toch mee willen doen met het bestelrondje en zo dus kans maken op de bovenstaande stempelset, vergeet dan niet om de hostess code 9RXTRTMC in te vullen.
Built for Free Using: My Stampin Blog

Tot Stempels!

Photobucket

2 opmerkingen:

Cornelie zei

O, mooi weer allemaal. De kleurtjes spreken mij misschien iets meer aan. Maar ziet er super tof uit!

Marjan zei

Goede tutorial, Caro, heel duidelijk en rustig! Mooie kaartjes gemaakt ook!

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: