"/""" Caro's Kaartjes: A little Kindness goes a long way - SWAP

Pagina's

24 augustus 2014

A little Kindness goes a long way - SWAP




In de zomervakantie heb ik met mijn team leuke ideetjes uitgewisseld in de nieuwe In color kleuren. Wij noemen dat SWAPPEN. Je maakt 6 dezelfde kaartjes, die stuur je op naar de organisator en van haar krijg je dan 6 verschillende terug van de andere deelnemers.

Hierboven zie je mijn bijdrage met de stempelset Kinda Eclectic.
Deze stempelset is op dit moment mijn favoriet.
Aangezien ik toch lekker bezig was heb ik meteen mijn bedankkaartjes voor juli ook op deze manier gemaakt. 2 Vliegen in 1 klap! Heerlijk om zo multifunctioneel bezig te zijn.

De basiskaart heb ik in deze leuk vorm gestanst met één van de vormen van de Party Pennants Bigz L stans (pag. 232 van de jaarcatalogus 2014-2015). Met deze stans kun je dus niet alleen een leuke vlaggenlijn maken, maar ook kaartjes in een aparte vorm of weer eens een andere banner om te gebruiken op je kaart.
Kortom, weer zo'n multibruikbaar product van Stampin' Up! En daar hou ik van!

Hieronder zie je de swapjes van mijn teammies die ik terug mocht ontvangen. Wat zijn ze leuk!



Graag wijs ik jullie nog even op de volgende aanbieding, want met deze aanbieding kun je deel uitmaken van ons gezellige team Caro's Pink Ladies. Wanneer het je leuk lijkt om je hobby met anderen te delen en aansluiting te vinden in een groep met enthousiaste Stampin' Up! fans, dan is dit wellicht een goede tijd om actie te ondernemen en het Stampin' Up! starterspakket aan te schaffen. 


Normaal is het starterspakket van Stampin Up! al een super leuke deal 
– kies mooie producten uit voor €179 en betaal slechts €129 - plus GRATIS verzending!

Maar nu is deze deal nog leuker, want vanaf 22 Augustus a.s. – dan kun je namelijk
€195 aan prachtige producten uitkiezen en je betaalt slechts €129! 
Een korting van maar liefst €66!
En nog beter, je betaalt geen verzendkosten op je kit.
Je bent meteen klaar voor de opwinding over de nieuwe catalogus en je kunt voorproefjes bestellen van de nieuwste producten en nog veel meer!
Click op deze {link} om meteen een Pink Lady te worden

Wil je eerst meer weten kijk dan {hier} op mijn blog.

Let op: deze actie is slechts 1 week! Je hebt tot uiterlijk 29 augustus om van deze leuke deal te profiteren.

Tot Stempels!

Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: